Sarah McKinnon

مدیر هنری، سازنده محتوا و مدافع

من بسیار خوشحالم که سرانجام آنچه را که 5-6 ماه است روی آن کار کرده ام، کلاس جدیدم را به اشتراک می گذارم. امیدوارم این پیام کوچک برای معدودی که آن را می بینند، آن را به عنوان تشویقی بیابند:

روز جلسه ضبط فیلم، خبر بدی از سلامتی دریافت کردم. تقریباً فکر کردم که باید رژگونه اضافی روی صورتم بزنم (این کار را کردم) تا ظاهر شسته شده وحشت و شب های بی خوابی را پنهان کنم. با وجود ماه ها کار، دلم می خواست از کلاسم دور شوم. 30 دقیقه در سکوت مقابل چراغ های داغ نشستم و سعی کردم تصمیم بگیرم چه مسیری را طی کنم - لحظه ای تعیین کننده.

هفته قبل، یک خبر بد مالی دریافت کردم، چیزی که شما نمی خواهید در میانه برنامه ریزی عروسی بشنوید. من به سختی توانستم یک روز از کار خارج شوم. برای فیلمبرداری متأسفانه من و همکارانم اضافه کاری داشته ایم. عزیزانی که در اطراف من بودند تماشا می کردند که من (با عزم سرسخت) یک روز طولانی کار می کنم، سپس ساعت های بیشتری را برای کلاس آینده ام صرف می کنم، علاوه بر شغل دومی که برای کمک به پول انتخاب کرده ام. من آنقدر از هم پاشیده بودم که نامزدم نیاز داشت مرا از صندلی اداری به تخت ببرد، زیرا درد زیادی برای حرکت داشتم.

روزی که فیلمبرداری را تمام کردم؟ علیرغم اینکه 23 ساله بودم برای رفتن به حمام به کمک نیاز داشتم. خیلی واضح بگویم - این کار زیاد جذاب نیست - من بسیار مخالف آن هستم و طرفدار تعادل هستم که امیدوارم در کلاس من یاد بگیرید. اما گاهی لازم است طوفان های موقتی را پشت سر بگذاریم.

دلیل آن این است: ما آنچه را که نیاز داریم پیدا می کنیم.

افراد نزدیک من از من می خواستند که یک چیز را رها کنم: Skillshare. اما از کجا می دانید ارزشش را دارد؟ چگونه می دانید که کار می کند؟ اگر همه چیز به هیچ باشد چه؟» بسیاری از سوالاتی بود که وقتی تک تک ذره های خودم را ترک کردم دریافت کردم.

واقعیت این است که مردم به شما می گویند نامطمئن ترین چیز را قطع کنید، زیرا به عنوان انسان نمی توانیم پیش بینی پذیری نداشته باشیم. وقتی در واقعیت، هیچ چیز در زندگی قابل پیش بینی نیست. ما فکر می‌کنیم که از رها کردن چیزهایی که نیاز به تغییر و تصمیم دارند، درد و رنج کمتری حاصل می‌شود، زیرا «بیشترین حس را دارد». زمانی که در واقعیت زمانی است که ما شانس هایی را می پذیریم که باعث تغییر درازمدت می شود، حتی اگر به معنای فداکاری های کوتاه مدت باشد.

به شما اجازه داده می شود که زمان خود را محدود کنید، درخواست کمک کنید، برای رسیدن به این هدف حد و مرزی تعیین کنید، حتی اگر برای دیگران منطقی نباشد، یا غیرقابل پیش بینی باشد. شما از قبل می دانید چرا این کار را انجام می دهید - و این تنها چیزی است که نیاز دارید.

اکنون به رویای خلاقانه خود ادامه دهید

این ترکیبی از دو کلاس من است و عمیق‌تر می‌شود. من نمی توانم صبر کنم تا بشنوم که چگونه به فعالیت های خلاقانه شما کمک می کند!

به عنوان یک مدافع سلامت روان و واگرای عصبی ، امیدوارم تجربه شخصی و آموزش هنری را با هم ادغام کنم تا از طریق خلاقیت به بسیاری از شرایط روحی و جسمی آگاهی بیاورم.

من در حال حاضر در بهبودی برای اختلال وسواس فکری اجباری آسیب (hOCD)، اختلال وسواس مسئولیت‌پذیری (rOCD) و اختلال استرس پس از ضربه پیچیده (cPTSD) هستم. ). من همچنین در حال یادگیری همزیستی با اختلال اضطراب فراگیر شدید (GAD)، حملات پانیک هستم و اضطراب و OCD را مرکز حمایت خود قرار داده ام.

همچنین امیدوارم بتوانم آگاهی را به نیازها و ناتوانی‌های جسمانی بیاورم. من یک نبرد مادام العمر با اختلالات خودایمنی، و فلج مغزی جزئی که منجر به فلج خفیف شده است داشته ام و امیدوارم بتوانم کار خود را در جامعه معلولان گسترش دهم. در آینده برای پر کردن شکاف بین سلامت عمومی و ابزارهای خلاقانه.

من یک سال زودتر از دبیرستان فارغ التحصیل شدم و مشتاق کاوش در جهان هستم . من در موسسات مختلف، از جمله دانشگاه هنر فلورانس در ایتالیا، مدرسه هنرهای تجسمی در نیویورک برای کارگردانی، و همچنین دانشگاه پن ایالتی در رشته ادبیات، هنر و علوم تحصیل کردم.

به طور حرفه ای، من یک مدیر هنری ارشد در بخش سلامت و سلامت تبلیغات، یک نویسنده منتشر شده، و یک فیلمنامه نویس، کارگردان هنری و عکاس برنده جایزه هستم. در حال حاضر، من شرکت خود را برای آگاهی از سلامت روان، خلاقیت و تقویت ایمان خود با دیگران مهمم ایجاد می کنم. این شامل انتشار مداوم کتاب‌های کار، کلاس‌ها، مقالات، و یک پادکست برای جرقه زدن گفتگو در مورد موضوعات تابو و کمتر مورد بحث است .

من همچنین برای یک سازمان غیرانتفاعی محلی به عنوان یک خلاق کار می کنم که به نوجوانان و بزرگسالان جوان در فصول نیاز به سلامت روان، افکار خودکشی و بهبودی اعتیاد خدمت می کند.

من عشق جدی دارم به همه چیزهایی که شکلات، کافئین و موسیقی متن دارند. معمولاً می‌توانید من را در یک کتاب‌فروشی بیابید، ایده‌های تصادفی را روی دستمال‌ها خط بزنم، یا با قهوه و هدفون (حدس زدید) بنویسم.

شرکت شخصی من است که با نامزدم ایان اداره می کنم. ما اشتیاق به ترویج آگاهی سلامت روان و انجیل داریم. با هم در مورد روابط، دوران کودکی، خلاقیت و ایمان در پادکست، اینستاگرام و کانال یوتیوب خود بحث می کنیم!

برای دیدن…

همه پیوندها ما را بررسی کنید
دوره های این مدرس:

آموزش خلاقانه نترس بودن: غلبه بر فرسودگی شغلی و یافتن جرقه های خلاقانه خود

Being Creatively Fearless: Overcoming Burnout and Finding Your Creative Sparks

"چه چیزی خلاقیت را متوقف می کند؟ وقتی شک های خود را به واقعیت تبدیل می کنیم. دیوارهای درونی خود را که شما را از تمام پتانسیل های خلاقانه خود باز می دارد، بشکنید و یک جریان خلاق را روشن کنید..."


آموزش تعویق را شکست دهید: گردش کار خلاق شخصی خود را طراحی کنید

Defeat Procrastination: Design Your Own Personalized Creative Workflow

"آیا پروژه های ناتمام دارید؟ آیا به تعویق انداختن، مضطرب یا بی ثمر بودن؟ به عنوان افراد خلاق، اولین چیزی که وقتی استرس داریم کنار می گذاریم ایده است. .."