Heather Grace Hanson

مربی زندگی + بهره وری

سلام! من هدر هستم

من یک مربی زندگی معتبر با تمرکز ویژه در بهره وری و طراحی زندگی هستم. من وسواس زیادی دارم که به شما کمک کنم زندگی ایده آل خود را بسازید و به آن رویاهای بزرگ خود برسید.

من قبلاً یک شغل معمولی 9-5 کار می‌کردم و بسیاری از آن سال‌ها را با خلبان خودکار گذراندم. تمام مدت کار کردن در حالی که به نظر می رسید زندگی فقط از کنارم می گذرد، تا اینکه بالاخره سوختم. فهمیدم که زندگی آنقدر شگفت انگیز است که نمی توان آن را از کناری تماشا کرد. من می خواستم بخشی از آن باشم!

بنابراین کارم را رها کردم و کسب و کار مربیگری خود را شروع کردم. به عنوان یک یادگیرنده مادام العمر که وسواس رشد شخصی دارد و همچنین عاشق کمک به مردم است، اکنون که در نهایت به عنوان مربی کار می کنم اجتناب ناپذیر به نظر می رسد!

آزادی اساس همه کارهای من است. من فکر می کنم همه ما سزاوار این هستیم که از هر چیزی که ما را عقب می اندازد رهایی داشته باشیم. و من از طریق کارم یاد گرفته‌ام که یکی از بزرگترین چیزهایی که مردم را عقب نگه می‌دارد، عدم آگاهی و توانایی در مهار نیروی انرژی خودشان است.

انرژی همه چیز است.

زیرا هر کاری که انجام می دهیم به انرژی نیاز دارد. و هر کاری که انجام می دهیم به نوعی بر انرژی ما تأثیر می گذارد.

انرژی چیزی است که به ما امکان می‌دهد زندگی‌ای را ایجاد کنیم و زندگی کنیم که همیشه می‌خواستیم - هم از زندگی لذت ببریم و هم به چیزهای بزرگ برسیم.

من همیشه تلاش کرده‌ام که موفقیت‌های بالایی داشته باشم، اما دیگر نمی‌خواهم لذت زندگی‌ام را فدای موفقیت کنم. کار من به گونه‌ای طراحی شده است که به شما کمک کند بدون استرس، خستگی بیش از حد و فرسودگی به بالاترین پتانسیل خود برسید.

من را در اینجا در Skillshare دنبال کنید تا هر زمان که کلاس‌ها یا به‌روزرسانی‌های جدیدی ارسال می‌کنم مطلع شوید.

و می توانید، برای کمک به شما در ایجاد آزادی زمانی بیشتر (بله، حدس زدید) در زندگی خود طراحی شده است.

دوره های این مدرس:

آموزش روز خود را طراحی کنید: چگونه بدون فرسودگی مولد باشیم

Design Your Day: How to be Productive Without Burning Out

"آیا واقعاً می‌توان با کمتر کار کردن، کارهای بیشتری انجام داد؟ بله، کاملاً همینطور است! در این کلاس می‌خواهم دلیل آن را توضیح دهم و به شما یاد بدهم که چگونه می‌توانید کارآمدتر باشید..."