Shannon Sharma

هنرمند طنز و خاک رس پلیمری

@SchemeLander

خوش آمدید و از اینکه از صفحه Skillshare من بازدید کردید سپاسگزارم.

بعد از فارغ التحصیلی از کالج با دو مدرک، (لیسانس در ارتباطات تجاری و لیسانس در رژیم غذایی تغذیه)، تصمیم گرفتم به طور جدی به علاقه هنری خود ادامه دهم. من یک سال را در کالج گذراندم و دروس انتخابی هنر پایه را گرفتم، به غیر از آن، خودآموز هستم. من هم مانند بسیاری از هنرمندان از سنین پایین علاقه خود را به هنر پیدا کردم. من با طراحی شخصیت‌های مورد علاقه‌ام در برنامه‌های تلویزیونی متحرک شروع کردم و سپس به سمت ساختن شخصیت‌های خودم و طراحی از زندگی واقعی پیش رفتم.

در مدرسه راهنمایی دچار اختلالی به نام تریکوتیلومانیا شدم. شرم آور و تحقیر کننده بود. همانطور که در حال تحقیق در مورد روش هایی برای مهار میل به کندن موهایم بودم، متوجه شدم که بازی با خاک رس باعث کاهش این میل می شود. توانستم چیزی را که نسبت به آن شرم آور بودم به یک سرگرمی فوق العاده تبدیل کنم که به مدیریت اختلال من کمک کرد.

کلاس های من بر روی تصویرسازی و خاک رس پلیمری متمرکز خواهند بود. من معتقدم هنر در مورد کشف است. این به ما امکان می دهد در دنیایی که اغلب اوقات به کمال نیاز دارد، بی نظم باشیم و تجربه کنیم. در کلاس های من، امیدوارم از شخصیت کمال گرا خارج شوید و به هم ریخته شوید. از امتحان کردن چیزهای جدید نترسید و هرگز از شکست نترسید. گاهی اوقات اشتباهات یا کاستی های ما به پتانسیل بیشتری تبدیل می شوند.

امیدوارم کلاس های من به شما انگیزه دهد که به یادگیری ادامه دهید و موتورهای خلاق شما را روشن کند.

از علاقه شما متشکریم!

عشق زیاد،

شانون

دوره های این مدرس:

آموزش یک شخصیت تک رنگ در Procreate را به تصویر بکشید

Illustrate a Monochromatic Character in Procreate

" کشیدن شخصیت ها روشی سرگرم کننده و آسان برای بیان است. برخلاف فرم‌های استاندارد رنگ‌آمیزی کاراکترها، تم‌های تک رنگ استفاده از یک رنگ اصلی را اجرا می‌کنند. .."