Udern Stroud

طنزپرداز/هنرمند/نویسنده/گرافیست

سلام و خوش آمدید. از بوی باتلاق ها لذت می برید؟ این مکان عالی برای تماشای غروب خورشید است.

ما نام های زیادی داریم، اما در اینجا، Udern Stroud (OO-durn) است. من خیلی کارها را انجام می دهم. چیزهای زیادی.

هی، این را بررسی کن: ​​می‌دانی مشکل واقعی مردن چیست؟ شما فقط نمی توانید با آن زندگی کنید! ها!

وقتی جوک نمی‌کنم، نقاشی هنری یا کمیک می‌کشم، رویاها را تعبیر می‌کنم، راه می‌روم، می‌نویسم، و تماشا می‌کنم یا ویدیو می‌سازم.

همیشه چیزی برای ویرایش ویدیو داشتم، واقعاً. یادم می آید که در دوران راهنمایی از آن تعریف می کردند. توجه داشته باشید، در آن زمان آن‌ها فقط ارائه‌های پاورپوینت بودند و من تنها کسی بودم که جلوه‌های انتقال و موارد دیگر را در آن قرار می‌دادم. البته، من آن را حفظ کردم و حتی گاهی اوقات نمراتم را ذخیره می‌کردم!

من علاقه مند به ایجاد کلاس های Let's Write هستم. دوره‌های «بیایید بنویسیم» برای فعال‌تر شدن ساخته شده‌اند و به افراد اجازه می‌دهند از استعدادهای منحصربه‌فرد خود برای داستان‌گویی استفاده کنند. به جای اینکه به مردم بگوییم چگونه در یک ژانر بنویسند، سخنرانی ها بر بحث در مورد موضوعات و موضوعات درون ژانر متمرکز خواهند شد. ویدیوها کوتاه خواهند بود و سعی می‌کنند گفتن، نمایش و انجام دادن را در بر گیرند. درخواست‌هایی داده می‌شود تا دانش‌آموزان بتوانند یادداشت‌هایی بنویسند و از آنها بسازند تا آثار خود را بسازند!

اما واقعاً، این یکی دیگر از پروژه های شخصی اضافی من است. پروژه های دیگر من در دست من است. ادامه دهید و آنها را بررسی کنید!

در حال حاضر Boutiner.

دوره های این مدرس:

آموزش Let's Write Horror: Showing the Process

Let's Write Horror: Showing the Process

"06/11/2023: ضبط اولین داستان به پایان رسید! من این یکی را به پنج بخش تقسیم کردم. این هنوز یک رویکرد جدید برای آموزش نوشتن است. امیدوارم که آن را در حین ساختن اصلاح کنم. ..."


آموزش Let's Write Horror: Breaking the Block با 7 استراتژی

Let's Write Horror: Breaking the Block with 7 Strategies

"به Let's Write Horror: Breaking the Block خوش آمدید، جایی که من 7 روش وحشتناک برای غلبه بر آن بلوک های خلاقانه ترسناک را به اشتراک می گذارم. در حالی که هر کسی ممکن است این موارد را پیدا کند..."


آموزش بیایید ترسناک بنویسیم: 15 درس سریع برای ایجاد ایده

Let's Write Horror: 15 Quick Lessons to Generate Ideas

"(2020/15/13- صدا را برای همه ویدیوها دوباره ویرایش کردم، زیرا ضعیف ترین بخش کلاس محسوب می شد. این تنها باری است که قصد دارم این دوره را ارائه دهم. .."