Jon Davis

یوتیوبر + بلاگر

من معتقدم که همه این پتانسیل را دارند که به یک خالق محتوای آنلاین تبدیل شوند: با استفاده از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی و مهارت‌های بازاریابی دیجیتال، به آنها کمک می‌کند تا بی‌وقفه رویاهای خود را دنبال کنند.

بله، این کار را می‌کنم، و همچنین معتقدم که Skillshare بستر مناسبی برای تسهیل کل این تعقیب رویاها است.

و به همین دلیل است که من اینجا هستم. برای بهبود دانش، کسب تجربه، و مهمتر از همه، کمک به دیگران برای برداشتن اولین گام های خود در تولید محتوا، به ویژه در زمینه ویدیو.

من شخصاً:

را قبول می کنم

"اگر من می توانم آن را انجام دهم، پس شما 100٪ می توانید آن را انجام دهید" رویکرد تدریس. سابقه من در IT است. حل مشکلات و راهنمایی مردم. (خاموش و دوباره روشن کنید!)

چند سال پیش، در حالی که به دنبال راه هایی برای حمایت از خانواده جوانم بودم، شروع به یادگیری همه چیز در مورد بازاریابی دیجیتال کردم.

همه چیز!

وبلاگ ها، ایمیل، رسانه های اجتماعی و در نهایت YouTube.

این YouTube است که اشتیاق خود را در آنجا پیدا کردم - یاد گرفتم چگونه با استفاده از ابزارهای مبتدی که هر کسی می‌تواند یاد بگیرد، محتوا را ویرایش، متحرک سازی و ایجاد کند.

این ویدیو را بگیرید (در زیر)، که SKY سیستم اعتقادی من را موشک‌افکند. استفاده از تکنیک های ساده به بیش از 1 میلیون بازدید رسیده است (دیوانه!)

که من را به اینجا سوق می دهد..... جایی که امیدوارم بتوانم با به اشتراک گذاشتن برخی از چیزهایی که در راه آموخته ام به شما کمک کنم تا قدمی رو به جلو در سفر خود بردارید.

این را ثابت می کند فارغ از پیشینه یا علایق شما. اگر به اندازه کافی مصمم باشید و فرآیند یادگیری را بپذیرید و در نهایت محتوای خود را ایجاد کنید، همه چیز ممکن است.

دوره های این مدرس:

آموزش ویدیوهای متحرک Whiteboard Explainer: اولین ویدیوی خود را در YouTube با استفاده از Videoscribe ایجاد کنید

Animated Whiteboard Explainer Videos: Create Your First Video on YouTube Using Videoscribe

"می‌خواهید در یوتیوب شروع کنید، اما از اینکه خودتان جلوی دوربین باشید می‌ترسید؟ پس این می‌تواند بهترین پاسخ برای شما باشد. ویدیوهای توضیح دهنده تخته سفید متحرک a. .."