Vinnie Van Wyk

مربی آنلاین

سلام، من وینی هستم. از سنین پایین کارآفرین بودم و همیشه دوست داشتم یاد بگیرم. ضرب المثلی دارم که می گوید: «هر روز یاد می گیرم، چیزهای بیشتری برای انجام دادن دارم». همانقدر که دوست دارم یاد بگیرم، به تدریس هم علاقه دارم. به همین دلیل است که من برای عضویت در انجمن Skillshare هیجان زده هستم. نه تنها موضوعات بی پایانی برای ادامه یادگیری دریافت می کنم، بلکه بستری برای آموزش همه چیزهایی که در موضوعات مختلف از فیلم سازی، آشپزی، تولید موسیقی، بهره وری و موارد دیگر یاد گرفته ام...

برای شغل(ها)، سابقه من در زمینه سلامت و تندرستی به عنوان یک مربی شخصی و متخصص تغذیه است، اما پس از آن در سن 24 سالگی فیلمسازی را پیدا کردم. از آن زمان، من شرکت تولید خود را می سازم و محتوا تولید می کنم تا مجوز دریافت کنم. توسط شرکت ها برای استفاده در تبلیغات خود (با نام مستعار فیلم های سهام).

اخیراً تمرکزم را بر تولید دوره‌های آنلاین برای فیلمسازان و اکنون کلاس‌هایی برای همه نوع فیلم گذاشته‌ام.

من واقعا مشتاقانه منتظر ارزش افزودن به این جامعه و یادگیری از دیگر مربیان بزرگ هستم. لطفاً با من ارتباط برقرار کنید!

دوره های این مدرس:

آموزش ویرایش صدا: سریع و آسان در Adobe Audition

Editing Audio: Fast and Easy in Adobe Audition

"شما می توانید تصاویری زیبا داشته باشید، اما اگر صدای عالی نداشته باشید، مردم ویدیوهای شما را تماشا نمی کنند!  در این کلاس، من به شما بسیار سریع و آسان را آموزش می دهم..."


آموزش ویرایش در Final Cut Pro X: سریع و آسان

Edit in Final Cut Pro X: Quickly and Easily

"آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه فردی را که صحبت می کند، مانند ویدئوهای یوتیوب، مصاحبه با مشتری، و/یا دوره های آموزشی در Final Cut Pro X به سرعت و به آسانی ویرایش کنید..."