Jenna Scaglione

وبلاگ نویس/ویراستار حرفه ای کسب و کار

Jenna Scaglione صدای برخی از برندهای برتر جهان است.

►در دهه گذشته، جنا محتوا ارائه کرده و به برخی از شرکت‌های برتر دنیا کمک می‌کند تا از قدرت محتوای شگفت‌انگیز برای گسترش کسب‌وکار خود و تبدیل شدن به رهبران صنعت استفاده کنند.

►او در حال حاضر به‌عنوان سردبیر Foundr به‌صورت پاره‌وقت کار می‌کند، جایی که به جامعه‌ای 3 میلیون نفری خدمات می‌دهد و تولید محتوایی را مدیریت می‌کند که با خوانندگان ارتباط برقرار می‌کند و میلیون‌ها نفر را به سمت برند سوق می‌دهد. با کارآفرینان برجسته ای مانند سر ریچارد برانسون، دیموند جان، مارک کوبان، تونی رابینز، ست گودین، آریانا هافینگتون کار کرده و با آنها مصاحبه کرده است و آموزش های کلاس جهانی را برای کارآفرینان ارائه می دهد تا به آنها کمک کند تا کسب و کارهای آنلاین را راه اندازی و توسعه دهند.

برای کار با جنا و کسب اطلاعات بیشتر در مورد او، با او در jenna@ladycontent.com تماس بگیرید یا از وب سایت و نمایه های آنلاین او دیدن کنید:


در لینکدین با جنا در ارتباط باشید

دوره های این مدرس:

آموزش نحوه ایجاد محتوای وبلاگ قابل اشتراک گذاری که مورد توجه قرار گیرد

How To Create Shareworthy Blog Content That Gets Noticed

"آیا به دلیل اینکه به تازگی یک وبلاگ جدید برای تجارت خود راه اندازی کرده اید (حتی ممکن است نویسنده نباشید) و می دانید که برای به دست آوردن شما به محتوای شگفت انگیز نیاز دارید، احساس غمگینی می کنید. . .