Anne Kerr

"در هر کسی یک هنرمند وجود دارد"

سلام، من آن هستم.

من یک هنرمند حرفه ای و یک معلم واجد شرایط در تحصیلات تکمیلی و عالی، در انگلستان هستم.

من مدرک لیسانس هنر دارم و بیش از چهل سال به عنوان معلم کالج کار کرده ام. من به طور منظم در مجلات مختلف هنری و نقاشی از جمله مجله "Leisure Painter" مستقر در بریتانیا همکاری می کنم و نمایشگاه های خصوصی در بریتانیا، چندین کشور اروپایی و ایالات متحده برگزار کرده ام. تا زمان شیوع بیماری کووید، بسیاری از تعطیلات نقاشی را در سراسر اروپا ترتیب دادم. من همچنین داور دعوت شده در چندین مسابقه هنری معتبر بوده ام.

من به اندازه کافی خوش شانس هستم که در شهرستان زیبای انگلیسی کورنوال بزرگ شده ام، جایی که به هر چیزی مربوط به دنیای طبیعی عشق می ورزم. بیشتر نقاشی ها و طراحی های من این را نشان می دهد. من عاشق آوردن نور و زندگی به کارم هستم. اگرچه نقاشی و طراحی همیشه علاقه من بوده است، اما تدریس زندگی من بوده است. یادم می آید اولین جعبه رنگم را زمانی که خیلی کوچک بودم گرفتم، مطمئنم که آن جعبه کوچک کارم را شروع کرد! ما هرگز نمی دانیم چه چیزهایی برای یک کودک مهم می شوند. اغلب بی اهمیت ترین چیزها با ارزش ترین هستند.

من همیشه معتقد بوده ام و خواهم داشت که همه، بدون استثنا، توانایی طراحی و نقاشی را دارند (اگر واقعاً بخواهند!). بنابراین، شعار کوچکی که همیشه در پایان تمام کلاس‌هایم نقل می‌کنم این است: «در هر کسی یک هنرمند وجود دارد». من واقعاً به آن اعتقاد دارم. سعی می‌کنم به یاد بیاورم که یادگیری چیزهایی در مدرسه برایم چقدر سخت بود، زیرا با جنبه‌های تحصیلی دست و پنجه نرم می‌کردم. یادم می آید وقتی چیزها معنی نداشت و می ترسیدم بپرسم چه احساسی داشتم. من دوست دارم اصول واقعاً اساسی را آموزش دهم و با تعجب تماشای لحظه های "لامپ" را دارم! من واقعاً از تعداد افرادی که در کلاس هایم می گویند "چرا هیچ کس قبلاً این را به ما نگفته است" شگفت زده شده ام؟

سبک کار من جزئیات خاصی ندارد زیرا من عاشق عکسها هستم تا کمی "حرکت و شخصیت در مورد آنها" داشته باشم. برای دنبال کردن کار من،

من را کاوش کنید

با احترام، و نقاشی مبارک!

آن

دوره های این مدرس:

آموزش تکنیک های طراحی: پودر گرافیت و مداد گرافیت. نتایج سریع و آسان و سرگرم کننده است!

Drawing Techniques: Graphite Powder and Graphite Pencil. Quick and Easy Results and it's Fun!

"استفاده از پودر گرافیت در نقاشی هیجان انگیز است! لازم نیست در طراحی خود بسیار دقیق باشید، می توانید از تخیل خود استفاده کنید و خلاق باشید.   هیچ وجود ندارد..."


آموزش تکنیک های ساده آبرنگ: خط و شستشو با مداد گرافیت با آبرنگ

Simple Watercolor Techniques: Line and Wash using Graphite Pencil with Watercolor

"اگر عاشق آبرنگ هستید اما هرگز خط و شستشو با مداد گرافیتی را به جای جوهر امتحان نکرده اید، پس این کلاس برای شما مناسب است! خط و شستشو یک راه عالی برای ب. .."


آموزش ارزش‌های تونال و دیدگاه هوایی: دو اشتباه رایج را اصلاح کنید تا تصاویر خود را متحول کنید.

Tonal Values and Aerial Perspective: Correct Two Common Mistakes to Transform Your Pictures.

"در این کلاس ما اهمیت یا ارزش های تونال و دیدگاه هوایی و دو اشتباه بسیار رایجی که بسیاری از مردم مرتکب می شوند را یاد می گیریم.  ما کشف خواهیم کرد..."


آموزش نقاشی های آبرنگ به طرز شگفت انگیزی آزاد. به تکنیک برس هیک مسلط شوید

Amazingly Loose Watercolor Paintings. Master the Hake Brush Technique

" در این کلاس ما یاد خواهیم گرفت که چگونه بر روی قلم موی Hake مسلط شویم تا بتوانیم نقاشی های آبرنگ آینده خود را شل کنیم. ما با کشف کیفیت شروع خواهیم کرد. .."