Dan Stockdale

مربی آنلاین اکسل

سلام، من دن هستم! من یک مربی آنلاین اکسل هستم که به افراد با هر توانایی از سراسر یک سازمان کمک می کنم تا پرکاربردترین برنامه تجاری جهان را یاد بگیرند و به کار ببرند!

سرگرمی چالش برانگیز و با کیفیت بالا ویژگی بارز محتوای من است و من برای ایجاد دموها و تمرین هایم چیزهای زیادی می گذارم. شما به ندرت فقط یک نسخه ی نمایشی ساده را در یکی از دوره های من پیدا خواهید کرد - در عوض، یادگیری را در یک سناریوی جالب و واقع گرایانه مشاهده خواهید کرد. و من نظرات خوبی از دانش آموزانم برای آن دریافت می کنم!

من یک مربی و مشاور سابق PwC هستم - مدل‌سازی مالی در سراسر شرکت، اکسل را به مشاوران استراتژی جدیدمان آموزش دادم و با مشتریان چند ملیتی در پروژه‌های تغییر بزرگ کار کردم. قبل از آن من به عنوان یک تحلیلگر تجاری برای برندها در لندن و سیدنی کار می کردم و همچنین یک حسابدار مدیریت واجد شرایط هستم.

من همیشه به تجارت علاقه داشتم و این به معنای راه اندازی Claritix، وب سایت آموزشی من است. در حالی که من دوره‌ها و محتواهای متنوعی را برای افراد اطراف یک سازمان ایجاد می‌کنم، گزینه‌هایی را نیز ایجاد می‌کنم که به طور خاص به حسابداران، مشاوران تحلیلگران، مانند محتوای مدل‌سازی اکسل من پاسخ می‌دهد.

به غیر از آموزش، من همچنین برخی از کارهای مشاوره مدل‌سازی مالی را با مشتریان سهام خصوصی انجام می‌دهم و به شرکت‌های نمونه کارشان کمک می‌کنم تا بزرگترین تصمیمات خود را بگیرند. چه در ظرفیت آموزشی و چه در ظرفیت مشاوره، آنلاین یا حضوری، من عاشق ملاقات و کار با افراد جدید هستم.

دوره های این مدرس:

آموزش مایکروسافت اکسل Essentials Masterclass

Microsoft Excel Essentials Masterclass

"این کلاس مهارت های اکسل شما را در کمتر از 2 ساعت متحول می کند! یادگیری به گونه ای طراحی شده است که سرگرم کننده، جذاب و چالش برانگیز باشد و پر از همان درس هایی است که من می خوانم. . .."