Nadia-Valeska Devonish

هنرمند حرفه ای مستقر در برلین


سلام، من نادیا-والسکا هستم.

من خیلی خوشحالم که به آنجا سر زدی.

من از سال 2015 به عنوان یک هنرمند حرفه ای در برلین زندگی می کنم و این یک سفر جهنمی بوده است. قبل از اینکه به اینجا بیایم در اسپانیا زندگی و کار می کردم و در آنجا نیز تحصیل کردم (با اقامت در نیوزلند، ایتالیا و شیلی). من در اصل اهل آلمان هستم، اما زمانی که من فقط 10 سال داشتم خانواده ام به نیوزلند نقل مکان کردند. بعد از فارغ التحصیلی از دبیرستان، وسایلم را جمع کردم و به سفر و کار به استرالیا و بریتانیا رفتم، قبل از اینکه در نهایت به اسپانیای فوق العاده برای شروع تحصیلاتم (در نهایت) بروم.

خیلی خوش شانس بودم که از اشکال مختلف تدریس بهره بردم، زیرا بورسیه تحصیلی امکان تحصیل در چهار کشور و پنج مدرسه هنری مختلف را فراهم کرد. اگرچه در استودیوی خود عمدتاً با نقاشی کار می‌کنم، اما تکنیک‌ها و سبک‌های مختلف، ترفندها و هک‌ها را یاد گرفته‌ام، که امیدوارم با شما به اشتراک بگذارم و ایجاد را برای شما سرگرم‌کننده‌تر و شاید کمی آسان‌تر کنم. هنر کردن و خلاق بودن یکی از مهمترین چیزهای زندگی من است و این درست است که می گویند: هر چه بیشتر تمرین کنید، بهتر می شوید!

امیدوارم از محتوایی که آپلود می کنم و در اختیار شما قرار می دهم لذت ببرید و همیشه از انتقاد سازنده سپاسگزارم.

به زمان خلاقانه ما با هم!!

xox نادیا

P.S.: فراموش نکنید که برای به روز رسانی های مکرر من را دنبال کنید و کارهای من را در وب سایت من بررسی کنید www.nadiavaleska.com

دوره های این مدرس:

آموزش پرتره لینوکات در سیاه و سفید برای همه سطوح

Linocut portrait in black and white for all levels

"در این کلاس به نحوه ایجاد یک پرتره در لینوکات و چاپ آن بر روی کاغذ با جوهر سیاه خواهیم پرداخت. Linocut یک تکنیک چاپ است که با آن می‌سازید..."


آموزش پرتره آبرنگ از یک عکس

Watercolour Portrait from a Photo

"در این کلاس من به شما نشان خواهم داد که چگونه یک نقاشی با آبرنگ بر اساس یک عکس بسازید. امیدوارم ابزارهایی را برای خلاقان در همه سطوح فراهم کنم.


آموزش قاب بندی آثار خود روی کاغذ: ارائه حرفه ای آسان DIY

Framing Your Own Works On Paper: Easy DIY Professional Presentation

"آثار خود را روی کاغذ قاب کنید: ارائه حرفه ای آسان D. I. Y. بیاموزید که چقدر آسان است که کارتان را با استفاده از پاسپورت تنظیم کنید! در این کلاس، من می روم. .."


آموزش نقاشی چشمان رسا با آبرنگ - یک چالش 30 روزه

Painting Expressive Eyes with Watercolour - a 30 Day Challenge

«آیا می‌خواهید در نقاشی چشم‌های رسا با آبرنگ بهتر شوید؟ آیا می‌خواهید عادت خلاقانه‌ای ایجاد کنید؟ در این چالش 30 روزه به من بپیوندید و c. .."