Louise Gale

هنرمند ماندالا گیاه شناسی | دوستدار طبیعت

سلام، من لوئیز هستم، یک هنرمند ترکیبی بریتانیایی، با علاقه به طبیعت و ساخت ماندالا .

من نویسنده کتاب "" هستم که انرژی شفابخش طبیعت را با فرآیند مراقبه ایجاد ماندالا ترکیب می کند.

هدف من الهام بخشیدن و کمک به روح‌های خلاق در تمام سنین است که از طریق و تمام تصاویری که در حال انجام است و در سفر خلاقانه‌ام به اشتراک می‌گذارم، از جنبه خلاقانه خود بهره ببرند.

چه یک مبتدی کامل یا یک هنرمند با تجربه تر باشید، امیدوارم چیزی وجود داشته باشد که شما را به خلاقیت هر روز و گذراندن وقت در طبیعت، که بزرگترین منبع الهام من است، ترغیب کند. من هر روز آن را از پنجره استودیو خود می بینم. :-)

نمای استودیوی هنری من در اسپانیا

خانه و استودیوی هنری من در جنوب اسپانیا با مشرف به دریا با قایق های ماهیگیری کوچک و خط ساحلی مراکش در دوردست واقع شده است، بنابراین وقتی در استودیوی خود نیستم، میزبان یا با افراد خلاق دیگر کار می کنم، می توانید مرا در ساحل پیدا کن که الهام می گیرد و پاهای برهنه ام را روی شن ها می گذارم.

من از اینکه کتاب خودم '' در دسترس جهان است، هیجان زده هستم! می‌توانید در زیر نگاهی به داخل بیاندازید.

من دوست دارم برخی از راه‌هایی را به شما نشان دهم که طبیعت به من الهام می‌دهد تا ماندالای گیاه‌شناسی خود را ایجاد کنم تا شما بتوانید خودتان را بسازید و کلاس‌های من در اینجا در Skillshare شما را شروع می‌کند. اگر می‌خواهید عمیق‌تر در این فرآیند و موضوع شگفت‌انگیز غواصی کنید، بیایید و در برنامه عمیق یک ساله ماندالاس گیاه‌شناسی به من بپیوندید. (اطلاعات در ماه جولای در دسترس خواهد بود). لطفاً برای دریافت اعلان‌ها ثبت‌نام کنید.

من مشتاقانه منتظر ایجاد با شما هستم.

لوئیز xxx را دوست دارم

P.S. در اینجا چند مکان وجود دارد که ممکن است کارهای من را دیده باشید. من همچنین دوست داشتم در کتاب‌های دیگر خلاقان مشارکت داشته باشم و می‌توانید در صفحه مطبوعاتی من اطلاعات بیشتری کسب کنید

اجازه می دهد وصل شود!

آیا در فیس بوک هستید، بیایید و با من ارتباط برقرار کنید. من دوست دارم شما را ملاقات کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش ماندالاهای گیاه شناسی: با طراحی نقوش، طراحی طرح ماندالا و افزودن رنگ شروع کنید!

Botanical Mandalas: Get started with Sketching Motifs, Drawing a Mandala Design and Adding Color!

"به من بپیوندید تا زیبایی طرح ماندالای گیاه شناسی را کشف کنید. در این کلاس، به شما نشان خواهم داد که چگونه با طراحی و نقاشی ماندالای گیاه شناسی شروع کردم. . .."