Shawnelle Cherry

مبتکر مد

سلام، من شاونل هستم.

من در 20 سال گذشته یک طراح صحنه و لباس در خارج از لس آنجلس بوده‌ام و فیلم‌های بلند طراحی می‌کنم و در کمدی تخصص دارم! شما می توانید لیست اعتبارات من را در IMDB و اطلاعات بیشتر را در وب سایت من، www.Shawnelle.com بیابید. قبل از طراحی لباس، من یک طراح مد بودم که در استودیوی خود در Pacific Palisades، CA برای جمعیت هالیوود لباس می ساختم. تمام حرفه من حول محور مد بوده است.

9 سال پیش به طور تصادفی به کارولینای شمالی نقل مکان کردم (داستان طولانی...) در نهایت مدرسه ای به نام طراحان مد آینده افتتاح کردم، مدرسه ای برای بچه ها که عمدتاً به آنها خیاطی و همه چیز در مورد طراحی مد آموزش می داد. برنامه من این بود که این کار را برای یک یا دو سال انجام دهم، اما در نهایت کار با بچه ها آنقدر سرگرم کننده بود که ما هنوز اینجا هستیم و هر روز رشد می کنیم. ما کلوپ های مد، کمپ های تابستانی و انواع کلاس های مد داریم. جالب‌ترین بخش داشتن یک مدرسه دیدن طراحان جوان ما است که به اندازه بزرگسالان بزرگ می‌شوند و می‌خواهند به مدرسه طراحی بروند و حرفه‌ای در مد را دنبال کنند! بله!

این به من کمک می کند تا تلاش دیگری را شروع کنم، تا به این دانش آموزان در مسیرشان به سمت طراح لباس راهنمایی بدهم (و امیدوارم برخی می خواهند طراح لباس باشند!) من در حال راه اندازی یک سایت مربی برای بزرگسالان جوان هستم که می خواهند حرفه ای در زمینه مد داشته باشند. یا طراحی لباس برنامه من این است که با طراحان، صاحبان بوتیک ها، مغازه های سفارشی، فروشگاه های پارچه و بسیاری از منابعی که در این مسیر پیدا می کنم، به کشور سفر کنم. در حال حاضر، این برای من بسیار سرگرم کننده است و با معرفی طراحان آینده به آنچه در آنجا وجود دارد، هدف بزرگی را دنبال می کند. می‌دانم زمانی که شروع به کار کردم، دیدگاه خودم را از اینکه فکر می‌کردم کارها چگونه کار می‌کنند و می‌خواهم حرفه‌ام چگونه پیش برود، داشتم. آوردن این به دانش‌آموزان به دید آن‌ها از آنچه ممکن است و نحوه انجام کارها کمک می‌کند.

من ماه‌هاست که در این مورد کار می‌کنم و ساختمان سایت و همه چیزهای فنی را بسیار دلهره‌آورتر از جمع‌آوری محتوا می‌بینم، ارغ.

مدرسه من در NC www.FutureFashionDesigners.com است. این یک مکان عالی برای شرکت در کلاس ها است. اما با توجه به اینکه دانش‌آموزان بیشتری برای یادگیری آنلاین می‌روند و می‌خواهم به طراحان جوان بیشتری در خارج از منطقه محلی خود دسترسی پیدا کنم، شروع به فیلم‌برداری از کلاس‌هایم برای تدریس آنلاین کردم. Skill Share یک پلت فرم عالی برای این است!

بیشتر در راه است!

دوره های این مدرس:

آموزش لینگو صنعت مد. آگاه باشید!

Fashion Industry Lingo. Be in the Know!

"شرح کلاس:  در این کلاس مرجع سریع، ما به برخی از پرکاربردترین اصطلاحات، فرم ها و زبان مورد استفاده در تجارت مد می پردازیم.   تا پایان ...."