Steve White

استاد PPA، صنعتگر، BFA/عکاسی

سلام! اسم من استیو وایت است و اهل ایالت زیبای میشیگان هستم.

من یک عکاس کارشناسی ارشد، عکاس پیشه‌ور هستم، دارای مدرک BFA در عکاسی هستم و از سال 1980، 40 سال است که مالک یک استودیوی 55 ساله نسل دوم پرتره بوده و اداره می‌کنم... بله!

من عموماً علاقه زیادی به عکاسی دارم!

از آنجایی که کسب و کار پرتره خود را کاهش داده ام، شروع به تدریس کلاس ها و کارگاه های آموزشی در سطح محلی، منطقه ای و ملی کرده ام. من دوست دارم دانش عکاسی خود را به اشتراک بگذارم و با افراد همفکر در هر سطحی کار کنم، تا زمانی که آنها به عکاسی علاقه داشته باشند. از هفت سال پیش که برای اولین بار کلاس های زنده را شروع کردم، مشتاقانه منتظر تدریس آنلاین بودم، بنابراین من اینجا هستم!

من در دوران کودکی این تجمل را داشتم که یک اتاق تاریک سیاه و سفید فوق العاده داشته باشم. در دبیرستان شروع به آزمایش با فیلم مادون قرمز سیاه و سفید 35 میلی‌متری کردم و مدرک BFA/عکاسی خود را با تمرکز بر فیلم مادون قرمز 4×5 b/w و دوربین دید به‌عنوان رسانه ویژه‌ام گرفتم. البته من اکنون مادون قرمز دیجیتال عکاسی می کنم و مادون قرمز خود را سیاه و سفید خالص یا حداقل تک رنگ نگه می دارم.

در ادامه کار پرتره مشتری، نمایشگاه های گالری نیز دارم و آثارم را به صورت آنلاین می فروشم. من در هیئت‌های انجمن‌های عکاسی ایالتی و منطقه‌ای، یک مدرسه ملی عکاسی خدمت کرده‌ام و جوایز متعددی در مسابقات چاپی در سطح ایالتی، ملی و بین‌المللی کسب کرده‌ام و همچنین در سطح بین‌المللی به نمایش گذاشته‌ام. من از اینکه از برخی از بهترین استعدادهای عکاسی در کشور یاد گرفتم، یاد گرفتم و عکس گرفتم، این نعمت را داشته ام.

جوایز شامل PPM 2004 عکاس سال، دو جایزه سطح پلاتینیوم و چهار جایزه بهترین عکاس PPA سطح طلایی، جایزه گالری Kodak، جایزه شاهکار فوجی و بسیاری دیگر است.

ماموریت من با عکاسی شخصی ام ایجاد تصاویر هنری از طریق تفسیر و ارائه خلاقانه برای برانگیختن احساسات در بیننده بر اساس تجربیات شخصی خود است. من معتقدم که "هنر تدریس، هنر کمک به کشف است" -مارک وندوران، و این هدف من به عنوان یک معلم عکاسی است.

من به خوبی با Adobe Photoshop و Lightroom آشنا هستم و هر دوی آنها را در بسیاری از کلاس‌های زنده تدریس کرده‌ام، اما عاشق فیلم و ویدیو نیز هستم و اخیراً در Adobe Premiere Pro، Audition، After Effects، Illustrator غواصی کرده‌ام. هر چیزی که می توانم... و بله، همین جا در Skillshare! مطمئناً آب را به جریان می‌اندازد.

امیدوارم از کلاس های من لذت ببرید و چیزهای زیادی یاد بگیرید. من مشتاقانه منتظر شنیدن نظرات شما و دیدن نتایج شما از پروژه های کلاس هستم!

دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی نور در عکاسی

Light Painting in Photography

"شرح کلاس در این کلاس، شما تکنیک های کلیدی برای راه افتادن و اجرا با یکی از چندین سبک "نقاشی نور" را یاد خواهید گرفت، یک فرآیند فوق العاده سرگرم کننده. .."