Carrie Cantwell

طراح سطح + معلم

وقتی به دانش‌آموزان کمک می‌کنم لحظات اورکا خود را داشته باشند تا چیز جدیدی را کشف کنند، احساس می‌کنم به یک جامعه هنری بازگشته‌ام که الهام‌بخش من در سفر من بوده است.

به عنوان یک هنرمند و به ویژه به عنوان یک طراح الگوی سطح، مدت زیادی را صرف انجام کارها به روش اشتباه کردم. من نمی توانم به شما بگویم که با انجام مجدد الگوهای حاوی خطوط موی بین درزها، و صرف زمان طولانی تر از زمان لازم برای چیزهای ساده ای که به نوعی توانسته بودم بیش از حد آن را پیچیده کنم، چند تا موی خاکستری دارم.

اما پس از آموختن از اشتباهاتم و ساده کردن روندم، متوجه شدم که نمی‌خواهم یک هنرمند دیگر مانند من مبارزه کند. من عاشق هنر هستم و می‌خواهم هوشمندانه‌تر کار کنم، نه سخت‌تر. زمان خیلی با ارزشه هدف من به عنوان یک معلم این است که به هنرمندان دیگر کمک کنم تا راه‌های کارآمدتری برای کار پیدا کنند، تا بتوانند روی بخش سرگرم‌کننده تمرکز کنند: خلق هنر.

فیس بوک. لطفاً خلاقیت‌های شگفت‌انگیز خود را از کلاس من در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید و مرا تگ کنید - مایلم تفسیر شما را از پروژه‌های کلاس ببینم! خوشحال می شوم اگر مرا در SkillShare دنبال کنید تا بتوانید در آخرین کلاس های من به روز باشید و چیزی را از دست ندهید.

دوره های این مدرس:

آموزش سبک امضای خود را کشف کنید: 3 تمرین برای باز کردن قفل هنرمند درونی شما

Discover Your Signature Style: 3 Exercises to Unlock Your Inner Artist

" نام من کری کانتول است و من یک تصویرگر، طراح سطح و مربی هستم. اگر از شما بخواهم چیزی بکشید، چه کار می کنید؟ آیا شما می کشد تا Ins. .."


آموزش قدرت گل: طراحی هنرهای گلدار یکپارچهسازی با سیستمعامل مد روز در Procreate برای چاپ در صورت تقاضا

Flower Power: Drawing Trendy Retro Floral Art in Procreate for Print On Demand

" gt; gt; در اینجا پیوندی برای SNAG کردن همه رایگان های کلاس وجود دارد lt; lt; سلام! نام من کری کانتول است و در این کلاس قصد دارم به شما یاد بدهم که چگونه یک نقاشی بکشید. .."


آموزش اسرار موفقیت گل قاشقی: الگوهایی برای چاپ بر حسب تقاضا

Spoonflower Success Secrets: Patterns for Print on Demand

" آیا شما یک طراح الگوی سطح هستید که در تلاش برای انتشار هنر خود در جهان هستید؟ آیا احساس می کنید در دریایی از طرح های الگوی دیگر غیرممکن است که برجسته شوید؟ .."


آموزش مدل های سبک زندگی برای فروش هنر و دریافت کار طراحی ✶ دانلود رایگان

Lifestyle Mockups To ​Sell Art ​& Get ​Design Work​​ ✶ ​Free Downloads

" gt; gt; gt; بسته جایزه رایگان کلاس را اینجا بگیرید lt; lt; lt; ادامه دهید و مدل رایگان (شما می توانید در نمونه کارها استفاده کنید!) که در این cla گنجانده شده است را بگیرید. .."


آموزش الگوهای تکرار سریع و آسان نیمه قطره با استفاده از اقدامات هوشمند در Adobe Illustrator

Quick & Easy Half-Drop Repeat Patterns Using Smart Actions in Adobe Illustrator

" وقت شما ارزشمند است! هنگام ایجاد الگوها در Adobe Illustrator، با هوشمندانه‌تر کار کردن، نه سخت‌تر از آن، بهترین استفاده را ببرید: سیستم ربع کارآمد من به شما کمک می‌کند. .."