Carrie Rosales

هنرمند و تحلیلگر داده

از حضور شما متشکریم! من یک تحلیلگر داده های هنرمند هستم که در لس آنجلس زندگی می کنم.

اجرای موازی با زندگی در هنر، کار بسیار چپ مغز من در زمینه داده است. در 15 سال گذشته من در زمینه تحقیق و ارزیابی، کار با سازمان های غیرانتفاعی و متخصص در سیستم های داده، تجزیه و تحلیل و طراحی اطلاعات کار کرده ام. متضادترین چیز "هنرمند" را تصور کنید و به "تحلیلگر داده" خواهید رسید. این ترکیبی از تفکر راست و چپ به من کمک می کند تا اطلاعات و داده های پیچیده را با استعداد هنری بیان کنم. در هنر، من عاشق بازی با عناصر ارگانیک و گرافیکی با هم و استفاده از الگوهای موجود در طبیعت و علم برای تضاد یک فرم ارگانیک هستم.

من ذاتاً شخص بسیار کنجکاویی هستم، و فکر می‌کنم این کنجکاوی سیری ناپذیر است که مرا به Skillshare کشاند، جایی که کلاس‌های زیادی را بلعیده‌ام و وضعیت یادگیری مادام‌العمر خود را کاملاً پذیرفته‌ام. من بسیار هیجان‌زده هستم که یاد بگیرم چگونه همه این ایده‌های خلاقانه و تحلیلی را با هم ترکیب کنم و آنها را از طریق آموزش به جامعه در Skillshare برگردانم! ما چیزهای زیادی برای یادگیری با هم داریم!

بیا سلام کن!

دوست دارم ببینم در مورد چه کاری انجام می‌دهید، من را با کار خود تگ کنید، و اگر ایده‌هایی برای کلاس‌های آینده دارید یا فقط می‌خواهید چت کنید، خوشحال می‌شوم از شما بشنوم.

دوره های این مدرس:

آموزش داده های زیبا ساخته شده اند: یک رویکرد تصویرسازی هنری داده ها

Data Made Beautiful: An Artistic Data Visualization Approach

"در این کلاس می‌خواهید روش‌های منحصربه‌فرد و خلاقانه‌ای را برای نشان دادن داده‌ها کشف کنید.   نه داده‌های پیچیده یا بزرگ، بلکه داده‌های روزمره‌ای که می‌توان در داخل یا اطراف سال پیدا کرد.