Lanre Sulola

مربی رهبری و شمول

Lanre Sulola یک مربی رهبری است که مشتاق ایجاد فرهنگ‌های فراگیر برای توانمندسازی تیم‌ها و افراد برای پیشرفت است. تخصص Lanre در زمینه گنجاندن و تنوع به سازمان ها کمک کرده است تا عملکرد تجاری و مشارکت کارکنان را افزایش دهند. او با سازمان‌ها کار می‌کند تا معیارها، شیوه‌ها و ابتکارات کلیدی مرتبط با I D را پیرامون عملکرد، استخدام، حفظ و ارتقاء اجرا کند. Lanre برنامه هایی را برای ایجاد نمایندگی های متنوع در همه سطوح، ایجاد تیم های متنوع، پذیرش تفاوت و شکستن تعصب ناخودآگاه اجرا می کند. او تجربه گسترده ای در راه اندازی و رشد شبکه های فرهنگ و تنوع برای ارائه پشتیبانی همتایان از همکاران و استفاده از تنوع برای دستیابی به اهداف کلی کسب و کار دارد.

Lanre گروه‌های متمرکز عملکرد و فرهنگ را برای سازمان‌ها برگزار می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا بفهمند در کسب‌وکارشان چه می‌گذرد، اثربخشی ابتکارات فعلی، تأثیر بر کارمندان و جاهایی که نیاز به تغییر است. ابزارهایی برای کمک به افراد در تعامل و برقراری ارتباط.

او تجربه زیادی در موارد زیر دارد:

  • طراحی و ارائه برنامه های توسعه شمول، فرهنگ و رهبری
  • مدیریت تغییر
  • گروه بزرگ و تسهیل سریع
  • مربیگری 1:1 پیرامون رفتارهای رهبری
  • تغییر طراحی سازمانی، افراد و فرهنگ

دوره های این مدرس:

آموزش فرهنگ سازمانی و DEI: چگونه بر تعصب در کار غلبه کنیم

Organizational Culture and DEI: How to Overcome Bias at Work

تیم‌ها و افراد را توانمند کنید تا مهارت‌ها را به حداکثر برسانند و خود واقعی‌شان را به کار با Leadership amp؛ Coach Lanre Sulola! با پرداختن به سوگیری i. .."


آموزش گنجاندن و تنوع در کار: مهارت برای گفتگوهای مطمئن در مورد نژاد

Inclusion & Diversity at Work: Skills for Confident Conversations About Race

«مکالماتی داشته باشید که مهم هستند و در سازمان شما مشارکت واقعی ایجاد می کنند! به Lanre Sulola بپیوندید زیرا او بینش های کلیدی را در مورد داشتن دیالوگ قوی درباره او به اشتراک می گذارد. .."


آموزش فرهنگ سازمانی و DEI: چگونه یک محیط کاری فراگیر بسازیم

Organizational Culture and DEI: How to Build an Inclusive Work Environment

عملکرد، نوآوری و رشد مثبت را در میان تیم خود با تقویت کننده رهبری، مربی گنجانده، لانره سولولا، هدایت کنید! پرورش جاه طلبی ها، استعدادهای منحصر به فرد ما. .."