Susan Hurwitch

SusanCreatesArt

به‌عنوان یک کودک کوچک که در فلوریدا جنوبی بزرگ می‌شدم، چشم خلاقی داشتم و همیشه به سمت رنگ، الگو و بافت جذب می‌شدم. وقتی اولین جعبه کرایولای 64 را به دست می‌آورم، تخیل من بی‌حس می‌شد. در مدرسه، من آن بچه آزاردهنده‌ای بودم که عاشق هر پروژه کلاسی که شامل طراحی، رنگ‌آمیزی و/یا خلق می‌شد، بودم. اگر تکلیف به آن نیاز نداشت، راهی برای گنجاندن هنر در آن پیدا می‌کردم. انگیزه ساختن هنر در طول زندگی بزرگسالی من را دنبال کرده است و همیشه درگیر فعالیت‌هایی بودم که به من اجازه می‌داد مهارت‌های خلاقانه‌ام را تقویت کنم.

چند سال پیش من و همسرم به جامعه هنری ساراسوتا به عنوان محل بازنشستگی جذب شدیم. ما شهر و همه چیزهایی که ارائه می دهد را دوست داریم. این محیط عالی برای من بوده است تا در فرآیند خلاقیت غوطه ور شوم و در نهایت اشتیاقم را دنبال کنم. احاطه شده توسط سواحل زیبا و غروب های دیدنی خورشید برای الهام گرفتن، من به سمت رنگ های پر جنب و جوش و اینکه چگونه می توانم از آنها از طریق انواع رسانه های ترکیبی برای ارائه پیامی خاطره انگیز استفاده کنم، جذب می شوم. امیدوارم بتوانم عشق خود را به خلاقیت از طریق آموزش فرآیند رسانه های ترکیبی به اشتراک بگذارم.

با احترام،

دوره های این مدرس:

آموزش مبانی رسانه های ترکیبی: ساخت کاغذ نقاشی شده با دست

Mixed Media Basics: Making Hand Painted Paper

"کاغذهای رنگ‌آمیزی شده با دست، عنصری عالی برای افزودن بافت و رنگ به هنر ترکیبی شما هستند! دانش‌آموزان تکنیک‌هایی را برای ساختن کاغذ نقاشی دستی با آن‌ها یاد خواهند گرفت."