Emma Gillette

تصویرگر آزاد

سلام، من اِما هستم!

من یک تصویرگر آزاد ادبیات کودکان از ایالات متحده هستم. من در حال حاضر توسط Shannon Associates نمایندگی دارم و مشتریان من عبارتند از Disney، Random Penguin House، National Geographic و American Girl در میان دیگران. من و شوهرم (که همچنین تصویرگر است) صاحب کسب و کار کوچک تصویرسازی خود هستیم و عاشق خلق آثار هنری برای مشتریان شگفت‌انگیز و هیجان‌انگیزمان هستیم و عاشق انعطاف‌پذیری هستیم که مشاغل در زمینه تصویرسازی آزاد به ما ارائه می‌دهند.

من دوست دارم کارهای حرفه ای و شخصی خود را در به اشتراک بگذارم، و همچنین در مورد اینکه همسر، مادر و تصویرگر بودن چگونه است در به اشتراک بگذارم. و ، پس با خیال راحت بررسی کنید که من در آن پلتفرم‌ها چه می‌کنم!

اگر توصیه خاصی برای کلاس‌های آینده دارید، لطفاً برای من ایمیلی در یا از طریق IG مستقیم بنویسید. پیام - من دوست دارم ایده های شما را بشنوم!

دوره های این مدرس:

آموزش اصول طراحی شخصیت قسمت 2: ژست و بیان

Character Design Fundamentals Part 2: Gesture and Expression

"زندگی و انرژی را به نقاشی های کهنه و بی روح خود تزریق کنید! این قسمت دوم از مجموعه سه قسمتی در مورد اصول طراحی شخصیت است! در این مجموعه I. .."


آموزش شکستن سبک خود: چگونه طراحی شخصیت خود را از طریق شبیه سازی بهبود بخشید

Break Out of Your Stylistic Rut: How to Improve Your Character Designs Through Emulation

"در این کلاس یاد می گیرید که چگونه یک تمرین کم شناخته شده را انجام دهید که به سرعت و به طور موثر مهارت های طراحی شما را بهبود می بخشد و سبک هنری شخصی شما را توسعه می دهد. . . ."


آموزش اصول طراحی کاراکتر قسمت 3: رنگ و خط

Character Design Fundamentals Part 3: Color and Linework

"یاد بگیرید چگونه رنگ، سبک و خط زیبا را به طرح های شخصیت خود اضافه کنید! این آخرین کلاس از مجموعه سه قسمتی درباره اصول شخصیت است. ..."


آموزش از مشتریان بالقوه متمایز شوید: ایجاد یک نمونه کار تصویری که شما را استخدام می کند

Stand Out to Potential Clients: Creating an Illustration Portfolio Piece That Will Get You Hired

" در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه یک قطعه راک استار برای نمونه کارهای تصویرسازی خود بسازید که توجه مدیران هنری و خریداران را جلب کند و شما را جلب کند. .."


آموزش پرتره های دیجیتال در Procreate: قلم موها و تکنیک هایی که برای ارتقای سطح نقاشی خود نیاز دارید

Digital Portraits in Procreate: The Brushes and Techniques You Need to Level Up Your Paintings

"یادگیری نقاشی پرتره در Procreate بسیار سرگرم کننده است، اما برای کسانی که تازه شروع به کار کرده اند کمی دلهره آور است. آیا نقاشی های دیجیتالی شما این ویژگی را دارند "mu. .."


آموزش اصول طراحی کاراکتر قسمت 1: زبان شکل و ساخت پایه

Character Design Fundamentals Part 1: Shape Language and Basic Construction

"طرح های خود را از هرج و مرج و گیج کننده به ساده و معنادار تبدیل کنید! این قسمت اول از مجموعه سه قسمتی در مورد اصول طراحی شخصیت است! I. .."