Kumail Hussain

Med Student + سازنده محتوا

اسم من کومیل است. من 25 ساله هستم و سازنده محتوا + دانشجوی پزشکی هستم. برای اینکه کاملا شفاف باشم، در دانشگاه و زندگی سختی کشیدم. فکر نمی کردم واقعاً مقدر شده باشد که کار ارزشمندی انجام دهم. اما اکنون به فراخوان واقعی خود پی برده ام و آن ارزش بخشیدن به هر کسی است که با آن روبرو می شوم. من چیزهای زیادی به خودم یاد دادم من آرزو دارم افراد را بر اساس تجربیات خودم آموزش دهم و الهام بخشم تا آنها اشتباهات مشابهی را مرتکب نشوند و بیشترین بهره را از زندگی ببرند.

می توانید من را در اینجا دنبال کنید و در یوتیوب، اینستاگرام و تیک توک پیدا کنید. خواهید دید که من کسی هستم که دوست دارم از زندگی به طور کامل لذت ببرم و به دیگران کمک کنم تا بهترین نسخه خود شوند.

بنابراین، اگر با هر یک از آن ها حال و هوا دارید و اشتیاق به خودسازی دارید. سپس به شما پیشنهاد می‌کنم سفر من را دنبال کنید، زیرا سعی می‌کنم همه چیزهایی را که می‌دانم به شما بیاموزم. و به من اعتماد کنید، من در طول سال ها چیزهای زیادی یاد گرفته ام.

من را در اینجا دنبال کنید تا محتوای جایزه و کلاس‌های جدید را از دست ندهید!

دوره های این مدرس:

آموزش باهوش‌تر مطالعه کنید نه سخت‌تر - امتحان‌های خود را آسوده کنید و کمتر مطالعه کنید!

Study Smarter Not Harder - Ace Your Exams and Study Less!

"در این کلاس، تصورات نادرست از مطالعه را مرور خواهیم کرد و در مورد ذهنیت مطالعه بهتر صحبت خواهیم کرد. چه در دبیرستان باشید، چه در دانشگاه، چه در مقطع کارشناسی ارشد یا در دانشگاه..."