Matea Nikolić

معلم یوگا

ماتئا یک معلم بین المللی یوگا است که در اسلوونی متولد شده است. او همیشه نیاز به سفر و عطش دانش داشت.

پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه لیوبلیانا، به خارج از کشور رفت، در آنجا اشتیاق خود را به زبان یافت و یوگا را کشف کرد. علاوه بر اسلوونی، او در ایالات متحده آمریکا، یونان، اسپانیا و جمهوری دومینیکن زندگی می کند و در حال حاضر در قبرس زندگی می کند.

او بیش از 8 سال است که یوگا تدریس می کند. تخصص او همسویی صحیح، اصلاحات و به کارگیری فلسفه یوگا در تمرین است که کلاس های او را برای مبتدیان کامل و افرادی که تازه با یوگا شروع کرده اند مناسب تر می کند. هدف او کمک به هر چه بیشتر مردم در سفر یوگا است و کلاس‌هایی پر از عشق، سرگرمی و حمایت ارائه می‌دهد.

او به زبان های اسلوونیایی، انگلیسی و اسپانیایی مسلط است، با دانش متوسط ​​به زبان های صربی کرواتی و پرتغالی و اصول اولیه زبان های ایتالیایی و روسی.

با ادامه آموزش مداوم، عشق او به تمرین و آموزش یوگا هر روز بیشتر می شود.

دوره های این مدرس:

آموزش یوگا 101: همه چیز در مورد هم ترازی

YOGA 101: All about alignment

"سلام و به دوره من خوش آمدید! در اینجا تراز مناسب 30 حالت مختلف آسانا/یوگا را یاد خواهید گرفت که من شخصاً معتقدم که رایج ترین آنها هستند. .."


آموزش یوگا 101: روال یوگا با احساس خوب برای همه

YOGA 101: Feel-good Yoga Routines for Everybody

"سلام و به دوره من خوش آمدید! تقدیم شما 3 آمپ کوتاه; روال های ساده یوگا، که من عمدتا به مبتدیان در تمام سنین در شرکت های مختلف آموزش داده ام. .."


آموزش یوگا 101: درست زندگی کردن (یاماس و نیاماس)

YOGA 101: Living right (Yamas and Niyamas)

"سلام و به دوره من خوش آمدید! یوگا چیزهای بسیار بیشتری از تمرین فیزیکی دارد! این یک روش زندگی است. با توجه به یکی از مهمترین. .."