Diana Dobrodinszky

صاحب کسب و کار، رئیس آژانس بازاریابی

سلام، من دایانا هستم، o در اصل یک وکیل رسانه از بوداپست، مجارستان است. در طول 20 سالگی ام این شانس را داشتم که در موسسات حقوقی و سفارت ها کار کنم، برای یک استارتاپ فروش انجام دهم، به عنوان عکاس در بالی کار کنم و عکس های موج سواری بفروشم، یک مدرسه موج سواری را مدیریت کنم، و در نیکاراگوئه و گرجستان داوطلب شوم، اما در نهایت یاد گرفتم که کاری که من بیشتر از همه دوست دارم انجام دهم، بازاریابی آنلاین است. اکنون آژانس بازاریابی خودم را اداره می‌کنم و با گروهی از افراد با استعداد شگفت‌انگیز، به کسب‌وکارهای کوچک مانند هتل‌ها، کافه‌ها، رستوران‌ها، و فروشگاه‌های تجارت الکترونیک با فعالیت‌های روزانه‌شان در رسانه‌های اجتماعی از استرالیا تا بالی کمک می‌کنیم.

+ حقایق جالب: اخیراً یک سگ 7 ساله پناه گرفته به نام Jancsi را به فرزندی قبول کرده است. من عاشق گشت و گذار، اسنوبرد و تماشای The Office هستم، حداقل این چیزی است که او گفت.

دوره های این مدرس:

آموزش بازاریابی اینستاگرام: راهنمای نهایی برای صاحبان مشاغل کوچک

Instagram Marketing: The Ultimate Guide for Small Business Owners

"وحشت نکنید! در کمتر از 45 دقیقه درباره بازاریابی اینستاگرام، رشد اینستاگرام و استوری های اینستاگرام برای تجارت خود بیاموزید! این کلاس برای کسانی است که کوچک هستند. .."


آموزش بازاریابی اینستاگرام: چرخش و افزایش فروش برای صاحبان مشاغل کوچک

Instagram Marketing: Reels and boosting Sales for Small Business Owners

"در کمتر از 30 دقیقه درباره بازاریابی اینستاگرام، قرقره ها، رشد اینستاگرام، ویدئوها و استوری های اینستاگرام برای کسب و کار خود بیاموزید! این کلاس برای آن تبلیغات است. ..."


آموزش بازاریابی اینستاگرام: 3 آگهی Jolly Joker برای صاحبان مشاغل کوچک

Instagram Marketing: 3 Jolly Joker Ads for Small Business Owners

"آیا شما صاحب یک کسب و کار کوچک هستید که می خواهید از طریق تبلیغات فیس بوک + اینستاگرام فروش بیشتری داشته باشید؟ شما کسب و کاری دارید که ارزش واقعی ارائه می دهد. ✅ پرودگار شما .."