Zoe Collins

هنر | طراحی | تصویر

من هنرمند، طراح و کنجکاوی خلاقی هستم که در برابر انواع لذت های بصری از ناحیه زانو ضعیف می شوم. من تمایل زیادی به مجلات با جلدهای زیبا دارم و نمی‌توانم از ساختن کتاب‌های هنرمند خودم با منگنه دست بلند و انواع سطوح کاغذی خودداری کنم.

من عاشق شکلات هستم و بی‌هدف در انواع مغازه‌های مواد غذایی پرسه می‌زنم. که دیوار به دیوار با مواد غیرقابل درک برای غذاهایی که من هرگز نمی پزم (اگرچه در خوردن بیشتر چیزها دچار مشکل می شوم) بسته بندی شده اند. و با صدای بلند در ماشینم آواز می خوانم، زندگی را به عنوان یک خواننده پشتیبان برای نوعی گروه راد راک در دهه 80 تصور می کنم (اما در واقعیت، دامنه و لحن من بیشتر یادآور مجموعه آبرنگ کودکان است).

من در حال حاضر در بریزبن استرالیا با شوهر و بچه هایم و یک گربه بسیار بد به نام مونتی زندگی می کنم. نه واقعاً، او یک حرامزاده تمام عیار است (زبان اسکوز).

یک چیزی که من همیشه دوست داشتم تدریس است، بنابراین من به نوعی مشتاق راه اندازی این کانال Skillshare هستم و از اینکه شما اینجا هستید هیجان زده هستم. :)

اگر در اینستاگرام هستید، و اگر پروژه‌هایی از کلاس‌های من پست می‌کنید، از #myhoodlumteacher استفاده کنید تا بتوانم شما را ستایش کنم و ستایش شما سزاوار!

با کلیک کردن بر روی آن، با تمام اخبار من در تماس باشید - وقتی این کار را کردید، هدیه کوچکی دریافت خواهید کرد.

عاشق کار شما هستم - بی صبرانه منتظر دیدن شما هستم!

+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+

دوره های این مدرس:

آموزش فروش هنر خود - چگونه یکنواخت و فراتر از آن را بشکنید.

Selling Your Art - How to Break Even and Beyond.

" اگر عاشق خلق آثار هنری هستید، اما از کسب و کار خلق و فروش آثار هنری عصبانی هستید، این کلاس برای شما مناسب است. زوئی یک هنرمند، طراح گرافیک، متفکر است. .."