Arielle Li

تصویرگر

سلام، من آریل هستم. من یک تصویرگر ساکن آدلاید، استرالیا هستم.

من در تایچونگ، تایوان به دنیا آمدم، اگرچه من و خانواده ام در سال 2010 به استرالیا مهاجرت کردیم. پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه (اگرچه در حال تحصیل در رشته بازرگانی بودم)، تصمیم گرفتم شغلی را در زمینه تصویرگری دنبال کنم.

من واقعاً از طبیعت و حیوانات الهام گرفته ام و به خصوص عاشق خلق کردن هستم. اخیراً از مشتریان خصوصی سفارش پرتره سفارشی گرفته‌ام و از طریق نقاشی ویدیوها در YouTube روی افزایش مخاطبان کار می‌کنم.

اینجا در کانال Skillshare من، امیدوارم تجربیات و درس‌هایی را که از تلاش‌هایم آموخته‌ام، و همچنین نکات و تکنیک‌های نقاشی را با شما به اشتراک بگذارم. من کلاس های m سنگ معدن را ایجاد خواهم کرد...به زودی... :)

اگر کار من را دوست دارید، می توانید من را در اینستاگرام نیز دنبال کنید تا عکس های پیشرفت و به روز رسانی را دریافت کنید. من همچنین یک حساب توییتر @arielle_art دارم که در آن چیزهای جالبی را که دوست دارم به اشتراک می گذارم و مطالب مفیدی را برای هنرمندان و کارآفرینان خلاق بازنشر می کنم :)

دوره های این مدرس:

آموزش مخلوط کردن رنگ پوست برای شخصیت های سبک با استفاده از آبرنگ

Mixing Skin Tones for Stylised Characters Using Watercolours

"اگر با فهمیدن اینکه چه رنگ هایی برای ترکیب رنگ پوست استفاده کنید مشکل دارید، این کلاس برای شما مناسب است. این کلاس از طریق اصول اولیه آبرنگ، هدف می گذرد. .."