Madalina Buzenchi

هنرمند و تصویرگر

سلام، من مدالینا (معروف به نام مستعار) یک هنرمند و تصویرگر آزاد هستم که متعهد به خلق تصاویر ظریف و نوستالژیک با چاشنی جادو هستم.

من عمدتاً با آبرنگ کار می‌کنم و آنها را با سایر رسانه‌ها یا ابزارهای دیجیتال ترکیب می‌کنم تا جلوه‌های جالبی ایجاد کنم و داستان سرایی را تقویت کنم. من همچنین سعی می‌کنم فرآیند و تکنیک‌های هنر خود را از طریق ویدئوها و آموزش‌های گام به گام در صفحه‌ام تجزیه کنم.

همچنین می توانید مرا در و یوتیوب <پیدا کنید/span> جایی که من دوست دارم با هنرمندان دیگر صحبت کنم و بخش هایی از زندگی و سفر هنری خود را به اشتراک بگذارم. از حضور شما متشکرم و امیدوارم شما را در کلاس ببینم! :)

عشق،

- مدالینا

دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی های خود را با اشکال و خطوط بهبود دهید: کاوش مدادهای رنگی

Improve Your Drawings with Shapes and Lines: Exploring Colored Pencils

"سلام! آیا احساس می‌کنید نقاشی‌های شما فاقد آن جرقه حیاتی هستند و می‌خواهید آنها را جذاب‌تر کنید؟ در این کلاس یاد می‌گیرید که چگونه با استفاده از برخی نقاشی‌های خود را بهبود بخشید..."


آموزش نقاشی منفی با آبرنگ: در تصاویر خود عمق ایجاد کنید

Watercolor Negative Painting: Create Depth in Your Illustrations

«اگر عاشق نقاشی با آبرنگ هستید، اما ایجاد عمق در تصاویرتان برایتان دشوار است، این کلاس برای شما مناسب است! یادگیری در مورد فضای منفی الف. .."


آموزش دموی نقاشی منفی آبرنگ

Watercolor Negative Painting DEMO

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."