Jahn Karsybaev

مدیر عامل، سرمایه گذار، PMP

جان کارسیبایف یک کارآفرین سریالی، سرمایه‌گذار و در حال حاضر مدیر عامل هیئت مدیره در  است که دارای مجموعه‌ای از چندین شرکت ساعت مانند Amir Watches، , Miami Watch Company، و همچنین سایر مارک‌های پیشرو مانند El Mostacho Tequila (تقطیر کننده ارواح تکیلا ممتاز)،   (تولیدکننده پیراهن‌های لباس زنانه گران‌قیمت)، و پلت‌فرم‌های پیشرو شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر ابر در CIS - Moomkin Jahn همچنین مشاور اجرایی برای شرکت‌های Fortune 500 به عنوان بخشی از AMA-MCE است که در آنجا با مدیران شرکت‌های برتر در مورد رهبری، مدیریت پروژه و استراتژی‌های رشد شرکت مشورت می‌کند.

اشتیاق جان به انگیزه، استارت‌آپ‌ها و کارآفرینی، او را به ایده ایجاد دوره‌ای منحصربه‌فرد سوق داده است که در آن دانش خود را با کارآفرینان مشتاقی که می‌خواهند وارد صنعت ساعت شوند، به اشتراک بگذارد. جان به اشتراک گذاری دانش بسیار معتقد است و مطمئن است که گسترش ثروت دانش شما به جای ترس از رقابت جدید یا تلاش برای حفظ اسرار شما به فرصت های بیشتر و شبکه بیشتر منجر می شود.

دوره های این مدرس:

آموزش ساعت: نحوه طراحی، ساخت و ساختن یک برند

Watches: How to Design, Manufacture and Build a Brand

" آیا همیشه به این فکر کرده اید که یک کسب و کار را راه اندازی کنید زیرا ایده شما به اندازه کافی نوآورانه نیست یا کمبود منابع یا رقابت زیاد است؟ آرزوی شماست .."