Isa Cienfuegos

جوهر و آبرنگ

| PATREON | | خرید |

"گاهی اوقات شکستن قوانین می تواند نتایج زیبایی ایجاد کند" —وس گوردون.

نام من Isa Cienfuegos است و من یک هنرمند اسپانیایی هستم که در یک شهر کوچک رو به دریای مسحورکننده مدیترانه، در منطقه آلیکانته مستقر هستم.

وقتی بچه بودم، پدرم به من یاد داد که در جنگل ها و کوه ها قدر طبیعت و نفس را بدانم: از صدای پرندگان و نسیم دریا لذت ببرم. او به من آموخت که لمس گرم خورشید و پوست عمیق درختان، آب های سرد یک رودخانه و سطح ناهموار صخره ها را احساس کنم. همه اینها ذهن خلاقی پر از ده ها امید و رویا را پرورش داد.

وقتی کوچک بودم زیاد طراحی یا نقاشی نمی‌کردم، اما در نوجوانی، زمینه‌های دیگری مانند طراحی دیجیتال، عکاسی، نوشتن و فیلم‌برداری از طبیعت را کشف کردم. این ماجراها به من زمینه محکمی داد تا به عنوان یک طراح گرافیک شروع به کار کنم و سال ها بعد، برای صرفه جویی در پول و خرید اولین مجموعه آبرنگم: شروع یک سفر غیرمعمول.

من به‌عنوان یک هنرمند، در طول سال‌ها تکامل یافته‌ام و اشتیاق خود را به تصویرسازی جوهری، به‌ویژه در کاغذ سیاه، پیدا کرده‌ام. در شروع یک اثر هنری با پس‌زمینه مشکی و اینکه چگونه همه چیز شروع به شکل‌گیری می‌کند و با هر ضربه ملایم قلم مو روی کاغذ، نورها بالا می‌آیند، چیز بسیار جذابی وجود دارد.

با احساس ارتباط با طبیعت و جریان جهان، آثار هنری خود را با احساسات و اشتیاق، درختان و حیوانات، ارواح و مناظر انتزاعی نقاشی می کنم. عشق من به گیاهان و سنگ‌های گیاه‌شناسی جزئیات را به برخی از آثار هنری اضافه می‌کند، در حالی که برخی از آنها را به سحابی‌ها و خوشه‌های ستاره‌ای جوهر تبدیل می‌کنم.

طبیعت چیزهای شگفت انگیزی را در اختیار ما قرار می دهد که می توانند لبخندی بر لبان ما بیاورند یا فقط با تماشای یا نگه داشتن آنها احساس بهتری در ما ایجاد کنند. من می خواهم مردم این ارتباط را احساس کنند.

بیایید سفر هنری خود را به اشتراک بگذاریم و در نمایه من Patreon صحبت کنیم!

برای الهام گرفتن از پروژه‌های خود، می‌توانید از من دیدن کنید!

شما همچنین می توانید برای چاپ و آثار هنری اصلی به من نگاهی بیندازید :)

برای اطلاعات بیشتر، می‌توانید به

مراجعه کنید

دوره های این مدرس:

آموزش ترس خود را با جوهر از دست بدهید: در مراحل ساده یک تصویر منحصر به فرد ایجاد کنید

Lose Your Fear With Ink: Create a Unique Illustration In Simple Steps

" ترس خود را با جوهر از دست بدهید: در مراحل ساده یک تصویر منحصر به فرد ایجاد کنید در این کلاس، از شما دعوت شده است که به من بپیوندید تا احساس آرامش جوهر را از طریق آن کشف کنیم. .."