Roseanna Murray

قلاب بافی فراتر از سطح مبتدی.

سلام، من روزانا هستم.

Moara Crochet Designs زمانی ایجاد شد که من به سطح مبتدی پیشرفته در دنیای قلاب بافی رسیدم. من مانند بسیاری از ما با پروژه های آسان و سریع مانند روسری، پتوهای مربعی مادربزرگ و چند پروژه آمیگارومی شروع کردم. اما بعد می خواستم به خودم فشار بیاورم و لباس قلاب بافی زیبا بسازم.

در طول چند سال وقتم را صرف جستجوی اقلام قلاب بافی ای کردم که می خواستم بسازم. من عاشق لباس‌های قلاب‌بافی زیبایی می‌شوم که در اینترنت پیدا می‌کردم و به خودم می‌گفتم: «این من هستم، باید این را قلاب‌بافی کنم! . من با فکر کردن به نتیجه نهایی بسیار هیجان زده می شوم و خوشحال می شوم که ساعت ها، روزها و گاهی حتی هفته ها روی این پروژه ها سرمایه گذاری کنم. سپس یکی از دو مورد اتفاق می افتد، الگو در دسترس نبود، فقط یک پیوند به یک تصویر زیبا است، یا من الگو را طبق دستورالعمل ها می خریدم و تناسب آن خیلی حجیم بود. بنابراین در سال 2017 تصمیم گرفتم الگوهای قلاب بافی خودم را ایجاد کنم و شروع به ساخت لباس قلاب بافی کردم که می خواستم بپوشم. از زمان شروع، من طیف وسیعی از الگوهای قلاب بافی را برای زنان و کودکان از بیکینی های قلاب بافی گرفته تا لباس های قلاب بافی ایجاد کرده ام.

در هر یک از الگوهای قلاب بافی‌ام از تکنیک‌های سنتی قلاب‌بافی مانند مربع‌های مادربزرگ یا ماندالای قلاب‌بافی استفاده می‌کنم و آنها را در طرح‌های منحصربه‌فرد و مدرن خودم که ظریف، زنانه و مهم‌تر از همه خوب هستند، گنجانده‌ام. هدف من از طریق طرح هایم این است که شکاف کسانی را که می خواهند فراتر از سطح مبتدی قلاب بافی پیشرفت کنند و به سمت چیزی چالش برانگیزتر بروند پر کنم. هر یک از الگوهای من با دستورالعمل‌های قلاب‌بافی گام به گام، که شامل عکس‌ها و دستورالعمل‌های بسیار دقیق می‌شود، نوشته شده‌اند تا به شما کمک کنند تا در سطح بعدی قلاب بافی پیشرفت کنید، تا لباس‌های زیبا و قلاب‌بافی با پیچ و تاب‌های غیرمعمول ایجاد کنید که سال به سال عاشق آن خواهید شد.

دوره های این مدرس:

آموزش نحوه قلاب بافی کردن مرحله به مرحله با قلاب بافی موآرا

How to Crochet a Crop Top step by step with Moara Crochet

" قلاب‌بافی کردن از ابتدا تا انتها می‌تواند بهترین راه برای ارتقاء مهارت‌های خود به سطح بعدی و ورود به دنیای شگفت‌انگیز ساختن c خود باشد. .."