Cynthia Oswald

هنرمند و طراح

سلام، من سینتیا هستم. علاوه بر ایجاد طراحی سطح و هنرهای زیبا، من مالک و مدیریت یک بوتیک نمایندگی برندینگ درست خارج از Phoenixville، پنسیلوانیا. من مشتاق دنبال کردن چیزهایی هستم که من را روشن می کند، بیشتر از آن را در کار و زندگی خود بگنجانم و روند خود را در طول مسیر به اشتراک بگذارم! همه ما مجموعه ای منحصر به فرد از علایق و تجربیات داریم که سفر خلاقانه ما را منحصر به فرد می کند. من دوست دارم در کار و زندگی خود به این موضوع بپردازم و به دیگران کمک کنم تا همین کار را انجام دهند.

علاقه دارید بیشتر بدانید؟ با من در وب سایت من در اینجا مشاهده کنید: بیایید با هم معاشرت کنیم! با من در سفر هنری من در اینستاگرام، اینجا همراه باشید.

آفرینش مبارک! عشق زیاد، سینتیا

P.S. در تماس باش! آخرین منابع، اطلاعیه ها و اطلاعات کلاس را می خواهید؟

دوره های این مدرس:

آموزش از نقاشی تا الگو در فتوشاپ: تکنیک‌های طراحی سطح برای هنرمندان

From Painting to Pattern in Photoshop: Surface Design Techniques for Artists

"سالها هنر و طراحی را به عنوان موجودیت های جداگانه بررسی کردم. طراحی الگوی سطح هنر و طراحی را به روش های منحصر به فرد و همه کاره پل می کند. در این کلاس، من ...."


آموزش مینی نقاشی منظره آبرنگ: در کمتر از یک ساعت یک نمونه اصلی کامل بسازید

Mini Watercolor Landscape Painting: Create a finished original in under an hour

"آیا از غوطه ور شدن در یک منظره، تماشای طلوع یا غروب خورشید و سفر به مکان های جدید لذت می برید؟ اگر چنین است، تمرین آبرنگ با نقاشی مناظر کوچک ممکن است ..."


آموزش آبرنگ با طراحی: راهنمای طراح برای نقاشی با آبرنگ

Watercolor by Design: The Designer's Guide to Watercolor Painting

"در طراحی آبرنگ، دانش‌آموزان هدایت می‌شوند تا نقاشی آبرنگ منحصربه‌فرد خود را با الهام از طبیعت خلق کنند. از طریق استفاده از اصول اولیه طراحی، ...."


آموزش هنر آیکون های متحرک: طراحی و متحرک سازی با Adobe Photoshop و Illustrator

The Art of Animated Icons: Design & Animate with Adobe Photoshop & Illustrator

"جادوی حرکت را با "هنر آیکون های متحرک: تقویت کننده طراحی، متحرک سازی با آمپ فتوشاپ، ایلاستریتور" کشف کنید. این کلاس Skillshare برای ... طراحی شده است.