Affinity Revolution

مربی وابستگی

سلام! من الی هستم، دختری که پشت سر Affinity Revolution قرار دارد. من از سال 2016 به مردم یاد می دهم که چگونه از برنامه های Affinity استفاده کنند و بی صبرانه منتظرم تا آنچه را که یاد گرفته ام با شما به اشتراک بگذارم. :)

دوره های این مدرس:

آموزش عکس قرابت برای مبتدیان | به روز رسانی برای نسخه 2

Affinity Photo for Beginners | Updated for Version 2

«اگر در Affinity Photo تازه کار هستید، این کلاس برای شما مناسب است! من بیش از 5 سال است که Affinity Photo را آموزش می دهم. در این مدت، بهترین راه‌های کمک کردن را یاد گرفته‌ام. .."


آموزش Affinity Publisher for Beginners | به روز رسانی برای نسخه 2

Affinity Publisher for Beginners | Updated for Version 2

«اگر تازه وارد Affinity Publisher هستید، پس این کلاس برای شما مناسب است! من بیش از 3 سال است که Affinity Publisher را تدریس می کنم. در این مدت، من بهترین ها را یاد گرفتم. .."


آموزش Affinity Photo: فراتر از اصول!

Affinity Photo: Beyond the Basics!

"آیا آماده باز کردن پتانسیل کامل Affinity Photo هستید؟ این کلاس برای هر کسی است که از قبل اصول Affinity Photo را می‌داند، اما می‌خواهد آن را بگیرد. .."


آموزش Affinity Designer برای مبتدیان | به روز رسانی برای نسخه 2

Affinity Designer for Beginners | Updated for Version 2

«اگر در Affinity Designer تازه کار هستید، این کلاس برای شما مناسب است! من بیش از 5 سال است که Affinity Designer را تدریس می کنم. در این مدت، بهترین راه ها را یاد گرفتم. .."


آموزش Affinity Designer: فراتر از اصول!

Affinity Designer: Beyond the Basics!

"آیا آماده باز کردن پتانسیل کامل Affinity Designer هستید؟ این کلاس برای هرکسی است که از قبل اصول Affinity Designer را می‌داند، اما می‌خواهد شرکت کند. .."


آموزش ناشر Affinity: فراتر از اصول!

Affinity Publisher: Beyond the Basics!

"آیا آماده باز کردن پتانسیل کامل Affinity Publisher هستید؟ این کلاس برای هرکسی است که از قبل اصول Affinity Publisher را می‌داند، اما می‌خواهد آن را امتحان کند. .."