Shabana Jabine

یوگی برای شما

این کلاس یوگای آنلاین سرگرم‌کننده و ساده توسط Shabana Jabine، یکی از معلمان نوظهور یوگا که در ترکیب تمرین‌های خاص یوگا با شوخ طبعی، عشق و اشتیاق مهارت دارد، تدریس می‌شود.

شما اینجا هستید زیرا می خواهید بتوانید یوگای مبتدی تا پیشرفته را در یک تمرین خانگی به راحتی و سهولت بیاموزید، دوست دارید انعطاف پذیری بیشتری به دست آورید و در این فرآیند ظرفیت صبر خود را درک کنید. مهربانی با بدن و ذهن شما شما از پیشرفت بدن و ذهن خود در حین تمرین یوگا تحت تأثیر و شگفت زده خواهید شد.

روش آموزش Shabana دقیقاً به شما نشان می دهد که یوگا چقدر می تواند مؤثر باشد در حالی که شما را آرام، مشتاق و سرگرم نگه می دارد. او اسرار یوگا را با شما در میان می‌گذارد و ژست‌های پیشرفته را به ژست‌های آماده سازی ساده تقسیم می‌کند، بنابراین شما دقیقاً متوجه می‌شوید که بدن شما قبل از اینکه بتوانید وارد آنها شوید، دقیقاً چه کاری باید انجام دهد. بهتر از همه شما بعد از هر تمرین احساس آرامش، استرس زدایی و انرژی می کنید. از xx

لذت ببرید

دوره های این مدرس:

آموزش ژست لوتوس: چالش یوگا برای مبتدیان

The Lotus Pose: Yoga challenge for beginners

"مشکل: شما زمان زیادی را در دفتر و لپ تاپ خود می گذرانید: عضلات باسن و همسترینگ شما سفت تر شده اند. شما عاشق ورزش یا باشگاه هستید، اما هر بار..."