Anuradha Rautela

طراح الگوی سطح

سلام! نام من Anuradha، یک تصویرگر و طراح الگوی سطح از هند است. من عاشق الهام گرفتن در اشیاء روزمره اطرافم و تبدیل آنها به آثار هنری زیبا هستم. "ناز"، دقیقاً کلمه ای نیست که من می خواستم به آن بروم، اما دوستانم متقاعد شده اند که این امتداد شخصیت من است، که فکر نمی کنم اینطور باشد، اما بله، فعلاً بیایید با ناز برویم. شما همچنین می توانید بسیاری از نقل قول های الهام بخش در کار من بیابید. اگر مطلبی را خواندم که ارزش اشتراک گذاری داشته باشد، آن را به اشتراک خواهم گذاشت! :D

ماه های زیادی از من گذشت تا به عشق (بخوان، نیاز) به هنر و خلاقیت پی ببرم! اما من اکنون اینجا هستم و می‌خواهم به هر کسی که ممکن است به یک دست نیاز داشته باشد کمک کنم تا سفر خود را هموارتر کند. امیدوارم مبتدیان هنر از کلاس Skillshare من "Doodles to Pattern" لذت ببرند و امیدوارم شما را با چیزی که می توانید به آن افتخار کنید ترک کنند.

و اگر به نحوی به این نتیجه رسیدید که دوست دارید من را بیشتر بشناسید (بدون فشار)، بیایید دوستان اینستا باشیم؟ من از آنجا می گذرم :)

دوره های این مدرس:

آموزش Doodles to Pattern: کیسه کاغذی خود را طراحی کنید

Doodles to Pattern: Design Your Own Paper Bag

"مشاهده طرح شما بر روی یک محصول احتمالا یکی از بزرگترین لحظات در سفر هر خالق است و ما به این باور رسیده ایم که مدتی طول می کشد به خصوص زمانی که..."