Alex Gould

مربی هوش هیجانی

سلام، من الکس هستم. در بیشتر عمرم در محتوا و روش آموزش هوش هیجانی و مهارت های ارتباطی غرق بودم. چالش برانگیزترین جنبه آن این است که معمولاً شامل تغییر عادات یک زندگی است. بنابراین، وظیفه مربیان فقط این نیست که به مردم بگویند چگونه این کار را بهتر انجام دهند، بلکه کمک می کنند تا از برخی از عادات قدیمی که مانع می شود آگاه شوند و آنها را فراموش کنند. این نیاز به مهارت های ویژه دارد. من مدرک لیسانس روانشناسی دارم، یک مشاور روان سنتز واجد شرایط و تمرین کننده و کارشناس ارشد NLP هستم و یک دفتر مشاوره خصوصی را اداره می کنم.

قبل از اینکه خودم را به‌عنوان یک مربی تمام‌وقت راه‌اندازی کنم، سال‌ها در زمینه فروش در صنعت داروسازی کار کردم. در سال 2005 به کسب و کار آموزش خانواده پیوستم و از آن زمان تاکنون به هزاران نفر از رهبران، مدیران و متخصصان در بسیاری از زمینه های صنعت کمک کرده ام تا با مشتریان، همکاران و اعضای خانواده با موفقیت ارتباط برقرار کنند.

من معتقدم هیچ چیز بیشتر از کیفیت روابط ما با افراد دیگر مهم نیست. به همین دلیل است که در بیشتر عمرم در آموزش و مربیگری تخصص داشته ام که به آنها کمک می کند این کار را واقعاً به خوبی انجام دهند. من معتقدم که وقتی می‌خواهیم همکاری مردم را به دست بیاوریم، آن چیزی که بیشتر کار می‌کند صداقت و سخاوت است زیرا با هم می‌توانند فضایی از احترام، تفاهم و اعتماد ایجاد کنند. به همین دلیل است که تمرکز آموزشی که در اینجا ارائه می‌شود، بر کمک به افراد در توسعه این ویژگی‌ها است.

وقتی می‌توانند با موفقیت‌تر موقعیت‌های چالش برانگیز و مکالمات دشوار را مدیریت کنند، افزایش اعتماد به نفس مشتریان را افزایش می‌دهد.

دوره های این مدرس:

آموزش بازخورد دادن با هوش هیجانی: چگونه صادقانه صحبت کنیم بدون اینکه مردم را ناراحت کنیم.

Giving feedback with emotional intelligence: How to speak honestly WITHOUT upsetting people.

"بعضی از مردم آنقدر از دادن بازخورد ناراحت هستند که به کلی از آن اجتناب می کنند.   برخی دیگر این کار را به گونه ای انجام می دهند که باعث می شود احساس توهین، مورد حمله قرار گرفتن یا افتضاح کنید..."