Natura Illustrata

Anastasiia M. - هنر گیاه شناسی و حیات وحش

سلام! من آناستازیا از هستم و یک هنرمند تاریخ طبیعی، طراح سطح و تصویرگر کتاب کودکان ساکن ایتالیا هستم. من در روسیه در منطقه کوه‌های اورال در ارتباط نزدیک با طبیعت به دنیا آمدم و بزرگ شدم که بخش مهمی از زندگی من و کانون فعالیت خلاقانه من شد. پس از دریافت مدرک در رشته هنرهای کاربردی، در نقاشی های آبرنگ با جزئیات با موضوعات طبیعی تخصص گرفتم. اکنون رویای خلاقانه خود را در دهکده ای کوچک در جنوب ایتالیا زندگی می کنم. من نقاشی می‌کنم، آموزش می‌دهم و در جنگل پرسه می‌زنم :) Natura l تصویرسازی تاریخ دنیایی جادویی است که در آن روش جدیدی برای ابراز عشقم به طبیعت پیدا کردم. تصویرسازی کتاب کودکان، طراحی الگوی سطح، بسته بندی، همکاری با برندها: همه با تصویرسازی طبیعت امکان پذیر است. کار شما به یک نقاشی روی کاغذ ختم نمی شود، می تواند به هر چیزی که می خواهید تبدیل شود!

مشاهده به من کمک کرد تا رویکرد خود را به تصویرسازی پیدا کنم. از طریق نقاشی هایم می خواهم به مردم یادآوری کنم که همه چیز در طبیعت یک معجزه است و جهان پر از گنجینه های اسرارآمیز و گرانبها است که ما تمایل داریم آنها را نادیده بگیریم یا نادیده بگیریم. با نشان دادن سوژه های طبیعی، دوست دارم کنجکاوی بینندگان را نسبت به شگفتی های کوچک طبیعی اطراف ما تحریک کنم تا توجه را به زیبایی و شکنندگی آنها جلب کنم. من همیشه حتی برای کارهای دیجیتالم با طراحی روی کاغذ شروع می کنم و دوست دارم به هر چیزی که می سازم حس گرم و دست ساز بدهم.

یکی از بزرگترین علایق من به اشتراک گذاشتن دانش و مهارت هایم با دیگران است. من سالها تجربه تدریس دوره های آنلاین و حضوری برای مخاطبان مختلف دارم: تصویرگران، هنرمندان تاتو، طراحان الگو، هنرمندان معاصر. از مبتدی تا پیشرفته، از حرفه ای تا آماتور. امیدوارم به شما انگیزه بدهم که چیزهایی را خلق کنید که دوست دارید و می خواهید در این دنیا ببینید و دیدگاه خود را از طریق فرآیند خلاقانه بیان کنید. من معتقدم که هر کسی می تواند نقاشی کند، نقاشی کند یا خلاق باشد. همه چیز در دستان شماست، پس بگذارید این سفر زیبا آغاز شود و من خوشحال می شوم شما را در این مسیر راهنمایی کنم!

من دوست دارم از شما بشنوم! می توانید با من ملاقات کنید و ماجراهای خلاقانه طبیعت من را در

دنبال کنید

می‌توانید نقاشی‌ها، چاپ‌ها، برچسب‌ها و سایر کالاهای دست ساز اصلی من را خریداری کنید

دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی حشرات: پروانه واقعی با آبرنگ

Insect Painting: Realistic Butterfly with Watercolor

"با این کلاس دوستانه مبتدی، دنیای جذاب تصویرسازی حشره شناسی را باز کنید! تصویرسازی حشرات، سفری جذاب به قلمرو ..."


آموزش شروع آسان در آبرنگ - نقاشی طبیعت ساده ساخته شده است

Start Easy in Watercolor - Nature Painting Made Simple

"به "آسانی در آبرنگ شروع کنید" خوش آمدید! این کلاس جامع طراحی شده است تا شما را برای موفقیت در دنیای نقاشی آبرنگ آماده کند،  حتی اگر اهل نقاشی هستید.


آموزش طراحی سفر ساده ساخته شده است

Travel Sketching Made Simple

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش طراحی الگو با الهام از طبیعت: نقاشی های خود را به الگو تبدیل کنید

Pattern Design Inspired by Nature : Turn your Paintings into Patterns

"درباره این کلاس در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از ویژگی جدید ساخت الگوی فتوشاپ، تصاویر نقاشی شده با دست خود را به الگوهای بدون درز تبدیل کنید. .."


آموزش تصویر تاریخ طبیعی: یک قارچ واقعی را با آبرنگ نقاشی کنید

Natural History Illustration : Paint a Realistic Mushroom with Watercolor

"اگر خلاقی هستید که علاقه زیادی به طبیعت دارید، در جای درستی هستید! در این دوره آموزشی گام به گام، یاد خواهید گرفت که چگونه واقعی و با جزئیات نقاشی کنید..."


آموزش با فتوشاپ نقاشی های خود را به استیکرهای وینیل تبدیل کنید

Transform your Paintings into Vinyl Stickers with Photoshop

"درباره این کلاس آیا می خواهید تصاویر نقاشی شده با دست خود را به محصولاتی در دنیای واقعی تبدیل کنید؟ دیدن آثار هنری خود بر روی اشیا نه تنها لذت بخش است.


آموزش Reel Making Magic: قرقره های اینستاگرام برای هنرمندان و خلاقان

Reel Making Magic: Instagram Reels for Artists and Creatives

"آیا شما یک هنرمند یا خلاق هستید که به دنبال افزایش حضور خود در رسانه های اجتماعی و دستیابی به مخاطبان گسترده تر هستید؟ حلقه های اینستاگرام یک راه فوق العاده موثر برای انجام این کار هستند."


آموزش 5 استراتژی اثبات شده برای رشد ارگانیک اینستاگرام در سال 2024

5 Proven Strategies for Organic Instagram Growth in 2024

"آیا شما هنرمند یا خالقی هستید که می‌خواهید حضور خود را در رسانه‌های اجتماعی توسعه دهید؟ پس اینستاگرام ممکن است پلتفرم مناسبی برای شما باشد! اینستاگرام ضعیف‌ترین است..."