Luna Nguyen

هنرمند، معلم هنر، مربی آشپزی

سلام به همه، من لونا نگوین هستم. من یک هنرمند خودآموز، معلم هنر و مربی آشپزی هستم.

من عاشق کاری هستم که انجام می دهم، و آن ایجاد هنر/صنایع دستی، آشپزی و نوشتن است. من مشتاق تدریس، به اشتراک گذاشتن دانش خلاقیت و تجربه آشپزی هستم که در طول زمان آموخته و توسعه داده ام.

شش سال پیش، یک افسردگی بزرگ را پشت سر گذاشتم، زمانی بود که از خودم سؤالات زیادی پرسیدم: چه کاری می توانم انجام دهم تا زندگی ام بهتر شود؟ دوست دارم چه کار کنم، حتی بدون اینکه پولی دریافت کنم؟ من در چه کاری خوب هستم؟ و از پرسیدن سوالات درست، پاسخ های درست را پیدا کردم. به یاد دارم در کودکی همیشه زمان زیادی را صرف طراحی، نقاشی و نوشتن می کردم. آن هم لحظه ای بود که دوباره شروع به نقاشی کردم.

بزودی پس از آن، بیشتر نقاشی‌های من در بسیاری از گالری‌ها و نمایشگاه‌های هنری مختلف، از آسیا، خاورمیانه، و بیشتر به اروپا و همچنین ایالات متحده، به نمایش گذاشته شد و فروخته شد.

از سال 2017، من آموزش نقاشی ابریشم، نقاشی روی پارچه، هنر باتیک و سایر کلاس‌های هنر/دست‌ساز شامل جواهرات، گلدوزی و هنرهای نقره‌ای، و همچنین کلاس‌های آشپزی سنتی ویتنامی - به صورت شخصی و آنلاین از طریق زوم یا اسکایپ - از افراد گرفته تا اندازه های مختلف گروه ها در سطح بین المللی. من در رویدادهای شرکت، بخش‌های هنری مدرسه، مراکز هنری، ساختمان‌های تیمی برای شرکت‌ها تدریس می‌کنم. برخی از مشتریان من عبارتند از Chanel، مرکز آموزش کسب و کار خلیج فارس، پلتفرم آموزش آنلاین Skilldeer، دانشگاه های هنر، و دیگر مراکز هنری در هلند، سوئد و اکنون کارگاه های آنلاین من را در سطح جهانی ارائه می دهند.

زندگی من برای همیشه تغییر کرده است، از افسرده بودن به بهترین نسخه خودم، انجام کاری که واقعاً دوست دارم. سفر هنری من به من این امکان را داد که دانش آموزانم را در یادگیری دانشی که همیشه می خواستند یاد بگیرند، نتایج نقاشی که می خواهند به دست آورند، تکنیک جدیدی که در هیچ جای دیگری ندیدند، الهام بخشم و به آنها کمک کنم. و در نهایت این است که هدف و شجاعت را پیدا کنید تا واقعاً شروع به انجام آن کنید، چه داشتن یک سرگرمی جدید و چه شروع یک تجارت جدید.

من به صدها نفر از شرکت‌کنندگان قدرت داده‌ام تا تکنیک‌های نقاشی جدید خود را بیابند، مهارت‌های خود را بهبود بخشند، صنایع دستی و وسایل تزئینی خانه خود را ایجاد کنند، بتوانند خط مد خود را ایجاد کنند، و مجموعه‌ای از نقاشی‌های دستی خود را بسازند. روسری های ابریشمی، یا اینکه نقاشی های پارچه ای خود را با گلدوزی و روشی جدید از رویکرد معاصر به سطح بالاتری برسانند.

علاوه بر این، چیزی که در نهایت واقعاً مرا خوشحال می‌کند این است که مردم استعداد نهفته‌شان را کشف می‌کنند، شور و اشتیاق خود را پیدا می‌کنند، وقتی خلاقیت بزرگ و توانایی تعالی را می‌بینند که نمی‌دانستند همیشه وجود دارد - در درون خودشان - . p>

به دلیل این انگیزه و عشق به مردم، در شش سال گذشته به طور مداوم در حال یادگیری و توسعه دانش خود بوده‌ام و خودم را وقف انجام این کار کرده‌ام: یادگیری، آموزش، کمک و الهام بخشیدن و سپس تکرار.

اگر هیجان زده هستید و آماده یادگیری یک مهارت نقاشی جدید هستید، مخصوصاً در نقاشی ابریشم، پنبه و پارچه های دیگر، روشی جدید از آشپزی سنتی، تا غول درون خود را از طریق روشی زیبا با هنر بیدار کنید تا بهترین باشید. نسخه ای از خودتان و برای انجام کاری که دوست دارید، من آماده کمک هستم!

در اینجا برخی از نظرات دانشجویان من آمده است:

کلاس های نقاشی:

"لونا کلاس‌های نقاشی ابریشم را بسیار لذت‌بخش و سرگرم‌کننده کرد. درس‌ها با جزئیات خوب آموزش داده شد و من تکنیک‌های جدید زیادی یاد گرفتم: نحوه اعمال رنگ، نحوه افزودن بافت‌های مختلف. همچنین نحوه استفاده از آن را یاد گرفتم. شابلون ها، نحوه ساخت تن رنگ های مختلف، نحوه اعمال رنگ ها به طرح های من. او بسیار مفید و واضح بود. او کمک کرد و به من نشان داد که چگونه هنرم را بهبود بخشم و آن را جالب کنم. در ابتدا فقط یک کلاس رزرو کردم تا امتحان کنم و در مجموع هشت کلاس را رزرو کردم. به من خوش گذشت. مربی بسیار کمک کننده و بسیار خوب است. معلم مورد علاقه من." - مامتا.

"چه روشی عالی برای یادگیری نقاشی روی ابریشم برای کسی که اصلاً تجربه ای ندارد. لونا بسیار صبور است و من را در تمام مراحل راهنمایی می کرد. در نهایت یک اثر هنری دیدنی ساختم. قطعاً خواهم ساخت. برای کسب اطلاعات بیشتر برمی گردم. متشکرم لونا." - ناتالی.

"از کارگاه شگفت انگیز شما در مورد هنر طراحی و رنگ آمیزی باتیک متشکریم. در این دو روز متوالی دوره آنلاین، همه شرکت کنندگان ما از کلاس هنر باتیک اندونزی لذت بردند. لطفا به کار عالی ادامه دهید." - مرکز آموزش شبکه تجاری خلیج فارس.

"لونا یک معلم بسیار پرشور و حرفه ای است. من تجربه خوبی داشتم. او به تمام سوالات من در مورد نقاشی های ابریشم پاسخ داد. او همه چیز را با جزئیات توضیح داد و از من در ساخت اولین نقاشی ابریشم حمایت کرد." - گالینا.

"این یک تجربه شگفت انگیز از نقاشی با لونا بود. او یک معلم عالی است که تمام جزئیات نقاشی خود را توضیح می دهد. تکنیک نقاشی او منحصر به فرد و آرامش بخش است. نتیجه نهایی نقاشی روی ابریشم واقعا برای من راضی کننده بود." - راکشاندا.

"من در کلاس لونا شرکت کردم، تجربه شگفت انگیزی بود، او بسیار آرام، دوستانه و با استعداد است. کلاس در عین حال بسیار درمانی و سرگرم کننده بود. از یادگیری تکنیک های جدید در نقاشی لذت بردم. زمان به سرعت گذشت و من خیلی لذت بردم. او واقعا با استعداد است و فرد شگفت انگیزی است که می توان از او یاد گرفت." - لطیفه.

کلاس های آشپزی:

"از ملاقات با مربی بسیار خوشحالم. او در تدریس خود بسیار روراست است. بهترین کلاس برای غذاهای ویتنامی. او با من مانند یک دوست قدیمی رفتار کرد. بهترین زمان را سپری کردم." - هوا.

"لونا عاشق آشپزی و به اشتراک گذاری دانش خود است. اشتیاق به غذای خوب. Banh pho واقعاً خوب بود! برمی گردد." - Regis.

"لونا یک مربی عالی است، در رشته خود بسیار خوب، جالب و بسیار دوستانه است. من واقعاً از ملاقات با او پشیمان نیستم. خدا خیرت دهد، لونا. من معتقدم این درس حرفه آشپزی من را متحول خواهد کرد." - خیریه.

"لونا بسیار مهربان و فوق العاده دوستانه بود. کلاس بسیار آموزنده بود و او مطمئن شد که ما را در هر مرحله از کلاس مشارکت می دهد. ما از یک Pho خوشمزه و معتبر لذت بردیم. متشکرم." - کیم.

"لونا در رهبری کلاس ساخت اسپرینگ رول برای شرکت ما از طریق زوم عالی بود. او تمام مراحل را به خوبی توضیح داد و زمانی که اشتباه می کردیم بسیار صبور بود. تک تک اعضای تیم ما کلاس را با اسپرینگ رول های تازه به پایان رساندند. در خانه، شگفت انگیز بود" - راشل.

دوره های این مدرس:

آموزش کلاس آشپزی: غذاهای سنتی ویتنامی، مرغ فو (Phở gà)

Cooking Class: Traditional Vietnamese cuisine, Chicken pho (Phở gà)

"در این کلاس آنلاین 26 دقیقه ای، شما می خواهید یک غذای معروف ویتنامی را یاد بگیرید و بپزید: Chicken Pho در ویتنامی Phở Gà است. برای کمک به تلفظ "phở" co. .."


آموزش ابریشم، نقاشی پنبه ای بدون بخار پز برای تنظیم رنگ. هنر باتیک اندونزیایی

Silk, Cotton painting without steaming to set the dyes. Indonesian Batik Art

"راهنمای کامل مبتدیان برای رنگ آمیزی، رنگرزی، و ایجاد طرح ها بر روی ابریشم و سایر الیاف طبیعی. فرآیند بخارپز را کنار بگذارید. من با ابریشم، پنبه کار کرده ام. .."


آموزش نقاشی روی پارچه: طرح، رنگ و گلدوزی روی هر پارچه

Fabric Painting: Sketch, Paint and Embroidery on any fabric

"یاد بگیرید که چگونه روی هر پارچه ای که انتخاب می کنید، طرح، نقاشی و گلدوزی با دست، از پارچه های طبیعی (مانند پنبه، ابریشم، کتان، پشم) گرفته تا پارچه های مصنوعی (مثلاً پولک ...) را بیاموزید.