Gary Hiebner

طراح و آهنگساز صدا

گری هیبنر یک طراح صدا و آهنگساز است که در 15 سال گذشته در رسانه های جدید مانند موسیقی و صدا برای تلویزیون و بازی های آنلاین کار می کرد. در این سال‌ها گری از طریق نرم‌افزارهای صوتی مختلف کار کرده است و از این طریق اشتیاق به آموزش نحوه استفاده از انواع مختلف نرم‌افزار صوتی موجود در بازار پیدا کرده است. او معتقد است که نرم افزارهای صوتی جایگاه خود را در زمینه خلاقیت دارند و با استفاده از آنها به عنوان ابزار می توانید به نتایج متفاوتی دست پیدا کنید که شاید هرگز تصورش را هم نمی کردید. او بین برنامه های صوتی مختلف مانند Studio One، Ableton، FL Studio و Logic دستکاری می کند تا از مزایای هر برنامه استفاده کند. او می‌خواهد به شما نشان دهد که چگونه از برنامه‌ها بیشترین بهره را ببرید تا بتوانید ایده‌های موسیقی خود را تولید و گسترش دهید.

بنیانگذار

ژانویه 2017 - ارائه

طراحی صدا و آهنگساز

اکتبر 2013 - ژانویه 2017

مربی صوتی و مشارکت کننده نویسنده

سپتامبر 2012 - اکنون

دوره های این مدرس:

آموزش تاخیر در استودیو وان

Learn Delay in Studio One

"آیا می دانید تاخیرها چگونه کار می کنند و چگونه می توانند ترکیب شما را بهبود بخشند؟ Delay یک ابزار شگفت انگیز برای افزودن عمق و علاقه به آهنگ ها و میکس های شما است. می تواند به همین سادگی باشد. .."


آموزش طراحی صدا با Presonus Studio One

Sound Design with Presonus Studio One

"طراحی صدا چیست، چگونه آن را در استودیو یک انجام می دهید و چگونه می تواند به آهنگسازی، آهنگسازی و تولیدات موسیقی من کمک کند؟ خب، این همان چیزی است که پوشش داده خواهد شد."


آموزش ساخت موسیقی به ویدیو در استودیو وان

Making Music to Video in Studio One

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."


آموزش نحوه تولید وکال در استودیو وان را بیاموزید

Learn How to Produce Vocals in Studio One

"آیا می خواهید بدانید که چگونه می توانید آواز خود را در میکس آهنگ های خود بهبود بخشید؟ آواز واقعاً می‌تواند پیچیده‌ترین عناصری باشد که می‌توان در تولیدات شما به درستی عمل کرد، اما در این کلاس. .."


آموزش میکس در استودیو وان

Learn Mixing in Studio One

"آیا می خواهید میکس خود را بهبود ببخشید و تولیدات خود را در استودیو وان پیش ببرید؟ در این کلاس، تمام عملکردها و ویژگی‌های ممکن را بررسی می‌کنم. .."


آموزش فشرده سازی را در استودیو وان بیاموزید

Learn Compression in Studio One

«آیا می‌خواهید بدانید فشرده‌سازی در تولیدات موسیقی شما چگونه کار می‌کند، و چگونه از فشرده‌سازی در استودیو یک استفاده کنید؟ در این کلاس من آنچه را فشرده می کند مرور خواهم کرد. .."


آموزش یاد بگیرید چگونه از Studio One استفاده کنید - آهنگ های خود را ضبط، ویرایش و میکس کنید

Learn How to Use Studio One - Record, Edit, and Mix your Songs

"Neste curso eu passo por todas as funções e recursos que são possíveis com o Studio One.