Krista Lamen

چیزهای سخت آسان

سلام، من کریستا لامن هستم! من یک مهندس بدون کد، متخصص ابزارهای بهره وری و طرفدار Notion هستم.


من به عنوان یک توسعه دهنده نرم افزار در ساخت برنامه های کاربردی بزرگ کار کردم. اما من همیشه می خواستم برای نیازهای شخصی، فرآیندهای زندگی و همکاری هایم نرم افزار ایجاد کنم.

ماجراجویی بدون کد من از Notion شروع شد. و آن یکی بود. این ابزار یک پازل گم شده بود تا امکان ساخت نرم افزاری را فراهم کند که برای من مناسب تر است. این نوت بوک از نسل جدید، کل دنیای جدید پلتفرم های بدون کد را باز می کند که به اندازه کافی قدرتمند هستند که به ما اجازه می دهند بدون صرف ماه ها کار، راه حل های سریع و انعطاف پذیر ایجاد کنیم.

ساختن ویدیو یکی دیگر از علایق من است. به همین دلیل است که من در اینجا دانش خود را در Notion با شما به اشتراک می گذارم. با هدف پوشش سایر ابزارهای بدون کد نیز.

من معتقدم

زندگی امروز ما با چالشی برای بقا در دنیای اطلاعات روبرو هستیم.

با داشتن همه این فناوری‌های اطلاعاتی، به راحتی می‌توان مسیر را از دست داد و تمرکز نکرد یا دچار اضطراب شد.

اما من معتقدم که فن آوری های مدرن، برنامه های کاربردی جدید و در دسترس بودن اطلاعات اینجا هستند تا ما را قوی تر کنند. آنها به جای اینکه ما به آنها خدمت کنیم، اینجا هستند تا به ما خدمت کنند. فقط باید بدانیم چگونه از آنها به درستی استفاده کنیم.

به همین دلیل است که تمرکز حواس و رویکرد متفکرانه در طراحی روال‌های زندگی حرفه‌ای و شخصی روزانه، ارزش‌های کلیدی من هستند.

دوره های این مدرس:

آموزش مفهومی برای ردیابی هر چیزی: یک نوار پیشرفت بسازید

Notion For Tracking Anything: Build a Progress Bar

"با کریستا لامن، یک کاربر باتجربه Notion با بیش از 4 سال تجربه، به دنیای نوارهای پیشرفت Notion سفارشی شیرجه بزنید. در این کلاس عملی، شما می توانید..."


آموزش از Notion Like a Pro استفاده کنید. ردیاب عادت هوشمند

Use Notion Like a Pro. Smart Habit Tracker

«تسلط بر پایگاه‌های اطلاعاتی Notion به شما کمک می‌کند تا به افق‌های باورنکردنی جدیدی از ساختار و سازمان‌دهی زندگی‌تان برسید. در این کلاس فرصتی برای ماست خواهید داشت. .."


آموزش از Notion Like a Pro استفاده کنید: ردیاب روتین شخصی خود را بسازید

Use Notion Like a Pro: Build Your Personal Routine Tracker

"شما می توانید صدها ویدئو در مورد Notion تماشا کنید و هنوز هم ایده ای از قدرت واقعی آن نداشته باشید. هدف این کلاس این است که به شما نشان دهد که مفهوم چقدر قدرتمند است و به شما یاد دهد که چگونه. .."