Samantha Mackay

نقاش شهودی

از زمانی که می‌توانستم قلم مو در دست بگیرم، یک نقاش بودم، اما هیچ‌یک از نقاشی‌های من هرگز شبیه یک چیز واقعی نبودند. اگر فقط متوجه شده بودم که نقاشی های پیکاسو هم واقعی به نظر نمی رسند!

وقتی فهمیدم یک هنرمند انتزاعی هستم، من را آزاد گذاشت تا هر روز نقاشی بکشم. این شکی را که در درون هر هنرمند و خلاقی وجود دارد که به ما می‌گوید هنر ما ارزشمند یا ارزشمند نیست، از بین برد.

که درست نیست.

با یادگیری مواد مختلفی که می‌توانستم با آن‌ها خلق کنم، با تماشای نقاشی دیگران، خودم را به چالش کشیدم تا به روش‌های مختلف نقاشی کنم. که توانایی من را برای ادامه ایجاد به روش های مختلف تقویت کرد.

من در مورد انواع مختلف رنگ، رسانه‌های مختلف، بافت‌ها و چیزهایی که هرگز فکر نمی‌کردم انجام دهم، یاد گرفتم. من قصد ندارم به شما یاد بدهم که چگونه آبشارها را بکشید یا نقاشی کنید، من به شما یاد خواهم داد که چگونه خود را بیان کنید و به نقاش درونتان صدا بدهید.

من هر نقاشی را با همین هدف شروع می‌کنم، "نمی‌دانم وقتی این کار انجام شود، چه شکلی خواهد بود، آیا خوب است یا نه، و این اشکالی ندارد".

دوره های این مدرس:

آموزش آزمایش با Paint

Experimenting with Paint

" ساختن هنر می تواند یک فرآیند بسیار قضاوت کننده باشد. در این کلاس، This class بر ایجاد بدون انتظار تمرکز دارد. از اینکه نمی‌دانم سری A5 mini p. .."