Matsu Sama

عاشق آموزش ژاپنی!

"NAKA MA" 仲間 به چه معناست؟

ناکاما کلمه ژاپنی برای جامعه دوستانی است که بر اساس اعتماد و دوستی ساخته شده اند. اگر بخشی از یک ناکاما هستید، همه در یک طرف هستید. آموزش خود را برای تسلط با من شروع کنید و به Nakama خوش آمدید!

من کی هستم؟

HAJIMEMASHITE! از ملاقات شما خوشبختم. من ماتسو سما هستم و اینجا هستم تا به شما در سفر به تسلط بر زبان ژاپنی کمک کنم. من در اوزاکا، ژاپن به دنیا آمدم و بزرگ شدم و سپس به ایالات متحده نقل مکان کردم و از آن زمان به بعد به نوعی رفت و آمد انجام داده ام. تسلط به زبان ژاپنی و انگلیسی به من کمک می کند تا بهترین حسی برای شما باشم!

اگر در صفحه من هستید، احتمالاً مانند من عاشق فرهنگ ژاپن هستید - همه چیز از انیمه، رامن، سوشی، جی پاپ، جشنواره ها یا Omatsuri و غیره - و می خواهید تا قدم بعدی را در جهت یادگیری واقعی ژاپنی برداریم. دقیقاً به همین دلیل است که من از مثال‌های فراوانی از فرهنگ و رسانه ژاپنی در درس‌هایم استفاده می‌کنم - سفر به سوی تسلط را سرگرم‌کننده و مفید می‌سازم.

قوس آموزشی

کاری که من انجام می دهم

من یک TikToker و YouTuber ژاپنی هستم و همچنین به دانشجویان بین المللی و دانشگاهی به زبان ژاپنی در آموزش داده ام. من تمام تجربیاتم را در درس های ژاپنی خود قرار دادم تا آنها را تا حد امکان ارزشمند و سرگرم کننده کنم. در صفحه من دروسی از جمله:

را خواهید یافت

  • معرفی ژاپنی: هیراگانا
  • دستور زبان ژاپنی برای مبتدیان
  • کاتاکانا را از طریق انیمه یاد بگیرید!
  • مکالمه متوسط ​​ژاپنی

من دوست دارم بتوانم به دانش آموزانم کمک کنم تا به اهدافشان برسند. من قول می دهم که به اندازه شما سخت کار کنم زیرا سنسی ها به همان اندازه از دانش آموزان خود یاد می گیرند! در هر یک از پلتفرم های زیر برای من پیام بفرستید و من تمام تلاشم را می کنم تا به هر سوالی که دارید پاسخ دهم!

#به NAKAMA بپیوندید

با من در YouTube، Tiktok و Instagram ارتباط برقرار کنید

دوره های این مدرس:

آموزش معرفی زبان ژاپنی: هیراگانا | اولین قدم برای درک زبان ژاپنی!

Intro to Japanese: Hiragana | First Step To Understanding Japanese!

"این اولین کلاس من است که شما را در قوس آموزشی به زبان ژاپنی می برد. ما ابتدایی ترین شکل خواندن و نوشتن به زبان ژاپنی را مرور خواهیم کرد: هیراگانا (ひ. . .."


آموزش 100 عبارت اول در ژاپنی که باید یاد بگیرید!

First 100 PHRASES in Japanese you have to learn!

"می‌خواهید سفر خود را با ژاپنی تسریع کنید؟ در این دوره، من این کار را برای شما آسان کرده‌ام. برای اولین بار، می‌توانید بدون نگرانی به زبان ژاپنی پیش بروید..."


آموزش معرفی زبان ژاپنی: کاتاکانا | باید الفبای ژاپنی را با ماتسو ساما بدانید

Intro to Japanese: Katakana | Must know Japanese Alphabet with Matsu Sama

"اگر آماده اید تا تمرینات خود را برای تسلط بر کاتاکانا شروع کنید، این دوره برای شما مناسب است! من نه درس کاملاً جامع را گردآوری کرده ام که به شما آموزش می دهد..."


آموزش گرامر پایه ژاپنی با ماتسو ساما

Basic Japanese Grammar with Matsu Sama

"می‌خواهید واقعاً یاد بگیرید که چگونه ژاپنی صحبت کنید؟ با من، ماتسو، یاد بگیرید و تمرین خود را با تسلط ژاپنی شروع کنید! آیا تا به حال خواسته اید جدی بگیرید. .."


آموزش گرامر پایه ژاپنی با ماتسو سما | افعال و صرف برای صحبت کردن به زبان ژاپنی!

Basic Japanese Grammar with Matsu Sama | Verbs and Conjugation to speak in Japanese!

"آیا شما آماده هستید تا گام بعدی را در سفر خود به سمت تسلط بر زبان ژاپنی بردارید؟ آیا برای یافتن راهی آزموده شده و واقعی برای گرفتن ذرات، فعل conjugatio، تلاش کرده اید؟ .."