Elaine Bozza

تصویرگر و طراح سطح

به دنیای خلاق من خوش آمدید!

سلام، من Elaine Bozza هستم، یک هنرمند خودآموخته از سائوپائولو، برزیل، ساکن اوکلند، نیوزلند.

من وسواس زیادی به یادگیری در مورد هنر دارم، که مرا به Skillshare و فرصتی برای به اشتراک گذاشتن خلاقیت هایم با جهان جذب کرد.


از آنجایی که من همیشه درگیر پروژه های خلاقانه ای مانند هنر و صنایع دستی و عکاسی بوده ام، در سال 2019، کسب و کار خلاقانه خود Ebozzastudio را با فروش آنلاین تصاویر آبرنگم شروع کردم.
بعداً عاشق طراحی الگو شدم. ، که به اعتیاد تبدیل شد و امکانات کاری من را افزایش داد.

علاقه من به طراحی به دنیای طراحی کاراکتر منجر شد که در آن از به اشتراک گذاشتن داستان هایم از طریق تصاویر و الگوها هیجان زده هستم.

در سال 2022، بسیار سپاسگزارم که برنده مسابقه طراحی پرندگان بومی نیوزلند پرنده سال نو شدم و 5 بار در میان 60 نفر برتر در چالش های طراحی Spoonflower قرار گرفتم.


چند طرح محبوب من وجود دارد:

این روزها، من به عنوان طراح سطح تصویرگر مستقل از خانه کار می کنم و عمدتاً الگوهایی را با الهام از سفرهای حیات وحش برای مشتریان و همکاری با سایر مشاغل ایجاد می کنم.

من همچنین در Doodlwear NZ "Art for a Cause" شرکت می کنم، که یک همکاری در مورد حمایت از طبیعت از طریق خیریه به سازمان است: Forest Bird و Project Jonah NZ.

آخرین اما نه کم‌اهمیت، زمانی در برزیل، زمانی که اینترنت نداشتیم، من به طور داوطلبانه به بچه‌های جامعه آموزش می‌دادم که چگونه نقاشی کنند.

اما امروز، آموزش آنلاین مزایای بسیار زیادی دارد، و من در نهایت می‌توانم در طول سفر هنری شما به شما کمک کنم..... پس بیایید در ارتباط بمانیم:

می توانید من را در اینجا و در اینستاگرام دنبال کنید.

اگر کاری از کلاس من ارسال می کنید، به یاد داشته باشید که @ebozzastudio را تگ کنید و #ebozzastudio را اضافه کنید زیرا من دوست دارم آثار هنری شما را ببینم و با ایده های خلاقانه من "چه می شود اگر ..." شما را در سفر هنری خود تشویق کنم.

از اینکه من را دنبال کردید و در کلاس های من شرکت کردید بسیار سپاسگزارم! :)

دوره های این مدرس:

آموزش تمرینات کتاب اسکچ: راهنمای سریع از طرح ها به الگوها

Sketchbook practices: a quick guide from sketches to patterns

"نقاشی روزانه از تخیل به من کمک کرده تا سبک هنری خود را توسعه دهم. در این دوره، من نشان خواهم داد که چگونه به سرعت ایده های خود را برای پدرم ترسیم می کنم. .."