Cristian

مدرسه هنر شاهکار

مدرسه هنر شاهکار توسط کریستین اس. آلواس تأسیس شد. او یک هنرمند حرفه ای و معلم هنر با بیش از 20 سال تجربه هنری و حرفه ای تدریس است. کریستین معلم اصلی است. دنبال کردن درس های او آسان و تماشای آن سرگرم کننده است. یکی از مزایای خرید درس‌های ویدیو آرت کریستیان این است که آنها احساس می‌کنند شما واقعاً با او در اتاق هستید و در کنار او گوش می‌دهید و یاد می‌گیرید. او همچنین به موضوعاتی که تدریس می کند بسیار علاقه مند است. آموزش هنری ناب و سرگرم کننده!
برای اطلاعات بیشتر، وب‌سایت و کتاب جدید برای هنرمندان آزاد را بررسی کنید "این یک زندگی است: زنده ماندن به عنوان یک آزادکار در قرن بیست و یکم، راهنمای نهایی برای موفقیت برای هنرمندان و متخصصان خلاق."

دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی گل‌های انتزاعی با اکریلیک (تکنیک‌های استودیو هنری خانگی را بیاموزید)

Painting Abstract Flowers with Acrylic (Learn DIY Home Art Studio Techniques)

"این دوره سرگرم کننده دانش آموزان را از طریق فرآیند روزانه تکمیل سفارش مشتری از سه گل با رنگ اکریلیک روی بوم می برد. در شهر نیویورک ...."


آموزش کاریکاتور - بهترین روش

Caricatures - BEST METHOD

"تکنیک های بسیار عالی طراحی کاریکاتور، با تمرکز بر شخصیت سوژه شما این یک دوره آموزشی سرگرم کننده و ساده در مورد طراحی کاریکاتور است. .."


آموزش نقاشی دیجیتال Plein Air با Procreate

Digital Plein Air Painting with Procreate

«معرفی را تماشا کنید! این یک دوره آموزشی سرگرم کننده است که به دانش آموزان روش های آسان استفاده از Procreate و iPad Pro خود را برای طراحی و نقاشی از طبیعت می آموزد. دیگر پاکسازی نیست! نه m. .."