MarieH Zanzal

معلم موزه/توسعه‌دهنده برنامه

Bonjour، من MarieH هستم.

من اولین بار در پنج سالگی از لوور دیدن کردم و این را دیدم:

  • ژاک لوئی دیوید، سوگند هوراتی ها، 10.8 x 13.9 فوت، موزه لوور، پاریس.

یک ساعت مسحور روی زمین جلوی تابلو نشستم. وقتی بلند شدم، دقیقا می دانستم که در زندگی چه کار خواهم کرد. و من آن را انجام دادم.

اول، من به طور مکرر و تماشایی ریاضی را در دوران راهنمایی و دبیرستان پشت سر گذاشتم.

سپس، مدرک کارشناسی ارشد هنر و دیپلم مطالعات پیشرفته در تاریخ هنر را از سوربن گرفتم، و پس از آن مدرک تحصیلات عالی دولتی در راهنمایی را دریافت کردم، که به من اجازه داد تا در موزه ها تورهای فرانسوی، ایتالیایی و انگلیسی را هدایت کنم. و مکان های تاریخی پاریس و اطراف آن، از جمله نرماندی و دره لوار. در سال 1991، من در شهر نیویورک فرود آمدم. سپس از مدرسه تحصیلات تکمیلی بانک استریت مدرک کارشناسی ارشد در رهبری در آموزش موزه دریافت کردم و به بخش آموزش کتابخانه و موزه مورگان پیوستم. در مورگان، به مدت 18 سال برنامه‌های مبتنی بر هنر را برای مدارس، معلمان و خانواده‌ها توسعه دادم، اجرا کردم و مدیریت کردم، در حالی که Docents را آموزش می‌دادم. از سال 2016، من تورهایی را در موزه هنر متروپولیتن برگزار کرده ام.

Engage with Art اولین کلاس آنلاین من است. و من آنقدر هیجان زده هستم که احساس می کنم می توانم معلق باشم!

از هنرمندان متوالی FREDERIC PEYNET و ROBERT MARZULLO بی نهایت سپاسگزارم، که سخاوتمندانه به من اجازه دادند تا از هنر خود در کلاس خود "درگیر با عناصر هنر و اصول طراحی" استفاده کنم.

آلبوم‌های FREDERIC PEYNET را می‌توانید در آمازون و Comixology پیدا کنید. می‌توانید کلاس‌های ROBERT MARZULLO درباره هنر کمیک را در اینجا، در Skillshare پیدا کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش با هنر درگیر شوید: تجربه موزه خود را به سطح بعدی ببرید

Engage with Art: Take Your Museum Experience to the Next Level

«آیا شما یک موزه‌دار گاه به گاه یا گاه به گاه آماده برای یک تجربه موزه غنی‌تر هستید، اما هنوز برای یک سخنرانی تاریخ هنر آماده نیستید؟ پس، این کلاس برای شماست! ماری اچ. .."


آموزش درگیر با عناصر هنر و اصول طراحی: خط

Engage with the Elements of Arts & Principles of Design: The Line

«سؤال: نگاه کردن به یک اثر هنری و درگیر شدن واقعی با آنچه می‌بینید به چه چیزی نیاز دارد؟ پاسخ: فقط به یک جفت چشم متصل به مغز نیاز است. اگر به آن اعتقاد دارید .."