Bonnie Baguley

مربی نویسنده و نویسندگی

سلام!

من بانی هستم و بسیار خوشحالم که راه خود را به اینجا پیدا کردی! من یک نویسنده، یک مربی نویسندگی و بنیانگذار WildMind Creative هستم، یک انجمن نویسندگی که برای کمک به شما در تحقق رویاهای نویسندگی خود طراحی شده است.

من در اصل اهل استرالیا هستم، اکنون در جنوب اسپانیا در کنار دریا زندگی می کنم، جایی که وقت خود را به نوشتن، شنا در اقیانوس و کشف بارهای تاپاس می گذرانم. بله، زندگی ساحلی در اسپانیا خوب است!

من دوره‌های عملی، سرگرم‌کننده و عملی ایجاد می‌کنم که به شما کمک می‌کنند جریان خود را پیدا کنید و با اطمینان بنویسید.

من معتقدم که هر کس داستانی برای گفتن دارد و ماموریت من این است که به شما کمک کنم داستان خود را به روشی که فقط خودتان می توانید بگویید. اگر به دنبال ارتباط با خلاقیت خود هستید، صدای نوشتن خود را کشف کرده و الهام می گیرید، در جای درستی هستید.

نقدهای کتاب «نویسنده غیرقابل توقف شوید: بر ترس های خود غلبه کنید رمان خود را بنویسید

"این کتاب نگاهی روشنگر و سودمند به آنچه نویسندگان را از دستیابی به آرزوهایشان باز می دارد. نویسنده نه تنها به تشریح شک و تردیدهایی که در حال جوانه زدن هستند، و حتی نویسندگان بسیار موفق ممکن است داشته باشند، است، بلکه ارائه می دهد که بسیار ارزشمند است. توصیه‌ها و ابزارهایی برای غلبه بر این باورهای محدودکننده و شکست‌ها."

"نویسنده غیرقابل توقف شوید" به خوبی نوشته شده است و یک مطالعه الهام بخش واقعی است. برای ورود به یک ذهنیت خلاق به شدت توصیه می شود."

می‌توانید اینجا

را بررسی کنید

به

دسترسی پیدا کنید
دوره های این مدرس:

آموزش نوشتن خلاق: 10 تمرین سرگرم کننده برای ایجاد ایده های داستانی

Creative Writing: 10 Fun Exercises to Generate Story Ideas

همه کتاب‌های پرفروش، مانند هری پاتر، هابیت، نوزده هشتاد و چهار و شبکه شارلوت چه وجه مشترکی دارند؟ همه آنها با یک ایده شروع کردند. کی .."


آموزش رمان خود را طرح کنید: 4 روش ساده برای داستان نویسان

Plot Your Novel: 4 Easy Plotting Methods for Fiction Writers

"پادشاه مرد، سپس ملکه مرد" یک داستان است. "شاه مرد، سپس ملکه از غم و اندوه مرد" یک طرح است. یک طرح، علیت را نشان می دهد. یک رویداد منجر به رویداد دیگر می شود. Wi. ..."


آموزش نویسندگی خلاق: 8 راه آسان برای شکست دادن بلاک نویسنده

Creative Writing: 8 Easy Ways to Beat Writer’s Block

"شما داستان خارق العاده ای دارید، جواهری از یک ایده، اما وقتی می نشینید بنویسید، کاملاً از نحوه شروع کار گم شده اید. یا شاید در میانه نوشتن هستید. . . "


آموزش 4 گام ساده برای ایجاد عادت نوشتن روزانه

4 Simple Steps to Create a Daily Writing Habit

"می خواهید یاد بگیرید که چگونه یک عادت نوشتن روزانه را شروع کنید و به آن پایبند باشید؟ چه هدفی را برای انتشار کتاب تعیین کرده باشید یا صرفاً به دنبال یک منبع خلاق باشید، این شرکت. .."