Lillith Elaina

بیایید رویاهای شما را به واقعیت تبدیل کنیم

هی، من لیلیت هستم. من دوره هایی را برای کارآفرینان در مورد هر چیزی که می تواند به شما در رشد کسب و کارتان، بهبود زندگی، رسیدن به اهدافتان و تبدیل رویاهایتان به واقعیت کمک کند، ایجاد می کنم.

لیلیث الاینا یک نویسنده تمام وقت، نویسنده منتشر شده و خالق دوره است. او در سال 2018 یک کارآفرین شد و از به اشتراک گذاشتن تجربیاتش با پلتفرم‌های مختلف، مدل‌های تجاری و فرصت‌هایی برای الهام بخشیدن به دیگران برای ایجاد آزادی مالی لذت می‌برد. ماموریت او کمک به دیگران برای ایجاد زندگی‌ای است که در آن آزادی اجتناب‌ناپذیر است، چرت زدن اختیاری است. و مرخصی گرفتن معمول است.

او همچنین دو وبلاگ می نویسد. یکی غیرداستانی درباره کارآفرینی، خودیاری و کسب درآمد آنلاین است (ویژه در و متوسط )؛ دیگری یک وبلاگ اپیزودیک داستانی-درام YA است.

او نوشته است ، ایجاد دو دوره در مورد کارآفرینی، و به تولید محتوا در مورد چگونگی کسب درآمد بدون سوزاندن ادامه می دهد. بیرون.

دوره های این مدرس:

آموزش کارآفرینی: اولین کتاب الکترونیکی خود را با استفاده از Canva ایجاد کنید

Entrepreneurship: Create Your First eBook Using Canva

"اگر شما یک کارآفرین، صاحب کسب و کار، یا فقط کسی هستید که دانشی برای به اشتراک گذاشتن دارد، ایجاد یک کتاب الکترونیکی راهی عالی برای نشان دادن تخصص خود، کمک به کسی است..."