Michael Tsehlo

عکاس، فیلمبردار، فیزیکدان

سلام بچه ها! من مایکل هستم.

من یک فیلمبردار حرفه ای، عکاس فیزیکدان هستم که عاشق گفتن داستان از طریق لنز هستم.

من در حال حاضر در ژوهانسبورگ، آفریقای جنوبی مستقر هستم، اما چند سال گذشته را در الجزایر گذراندم و از طریق فیلمبرداری و عکاسی تجاری امرار معاش کردم.

بیشتر چیزهایی که من تدریس می‌کنم مربوط به پیشینه من با فیلمبرداری عکاسی تجاری، پرتره و مسافرتی است، با این وجود، با ادامه رشد به عنوان یک عکاس، تمرکزم را گسترش می‌دهم. بیایید با هم رشد کنیم!

اگر می‌خواهید بیشتر بدانید، لطفاً نمایه Skillshare من را دنبال کنید، و اگر از طرفداران محتوای من هستید و ایده‌هایی برای کلاس‌هایی دارید که به نظرتان مفید است، برای من پیام ارسال کنید./email و من می بینم چه کاری می توانم انجام دهم.

من در و همچنین فیس بوک بسیار فعال هستم.

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه ویدیوهای خود را با استفاده از Premiere Pro ویرایش کنید

How To Edit Your Videos Using Premiere Pro

«ویرایش ویدیو برای استفاده از Premiere Pro ویرایش ویدیو می‌تواند ترسناک باشد، اما لازم نیست! به مایکل در این دوره بپیوندید زیرا او اصول اساسی را می‌گوید. .."


آموزش ویرایش عکس برای اینستاگرام با استفاده از لایت روم

Photo Editing For Instagram Using Lightroom

ویرایش عکس برای اینستاگرام با استفاده از لایت روم ویرایش عکس می تواند ترسناک باشد، اما لازم نیست! به مایکل در این دوره بپیوندید زیرا او بودجه را خراب می کند. .."


آموزش مقدمه ای بر برنامه نویسی جاوا برای مبتدیان

Introduction To JAVA Coding For Beginners

"معرفی برنامه نویسی جاوا برای مبتدیان کدنویسی می‌تواند ترسناک باشد، اما لازم نیست! به مایکل در این دوره بپیوندید زیرا او اصول اولیه را توضیح می‌دهد. .."


آموزش درک مفاهیم کلیدی کدنویسی جاوا

Understanding Key Concepts Of Java Coding

"درک مفاهیم کلیدی کدنویسی جاوا کدنویسی می‌تواند دلهره‌آور به نظر برسد، اما لازم نیست! به مایکل در این دوره بپیوندید زیرا او مفاهیم کلیدی را توضیح می‌دهد. .."


آموزش نکات و استراتژی‌هایی که چگونه به عنوان یک فریلنسر موفق شویم

How To Succeed As A Freelancer-Start Up Tips & Strategies

"به دنبال تغییر شغل فعلی خود به یک کسب و کار فریلنسری موفق هستید؟ شاید به دنبال شغل آزاد تمام وقت هستید یا فقط می خواهید کمی شغل اضافی ایجاد کنید. . .."