Amanda Hunte

هنرمند Handlettering

سلام، من آماندا هستم! ممنون از اینکه به صفحه من سر زدید من یک همسر، یک مادر خانه نشین و یک هنرمند خودآموخته نامه نگاری هستم. به طور کلی طراحی همیشه علاقه من بوده است، اما در طول 3 سال گذشته من شیفتگی به حروف و تایپوگرافی را کشف کرده ام. کلمات قدرتمند هستند و تبدیل آنها به هنر فقط معنای آنها را بیشتر بیان می کند. من به دلایل زیادی عاشق حروف هستم، اما اصلی ترین دلیل این است که بتوانم کلمات را شخصی سازی کنم. وقتی مشتری قطعه‌اش را دریافت می‌کند، شنیدن در مورد اینکه چه معنایی برای آنها دارد و چگونه دیدن هر روز آن را تشویق می‌کند، بسیار لذت بخش است.

اگر عاشق نقاشی هستید، ممکن است حروف را سرگرم کننده بدانید! این با خوشنویسی متفاوت است زیرا برای کشیدن هر حرف وقت می گذارید. تنوع و سبک های بی پایانی برای استفاده وجود دارد، نه اینکه به تزئینات و تصاویری که می توانید اضافه کنید اشاره کنیم! این بسیار سرگرم کننده است و من واقعاً معتقدم که هر کسی می تواند نوشتن را یاد بگیرد.

دوره های این مدرس:

آموزش Handlettering: چگونه یک ترکیب بسازیم

Handlettering: How to Create a Composition

"سلام خوش آمدید! من آماندا هستم، یک هنرمند حروف نویس مستقر در کوئینز، نیویورک. من عاشق حروف نویسی هستم و می خواهم نکاتی را به اشتراک بگذارم که به شما در شروع یا توسعه کمک می کند ...."