Ia Llamozas

هنرمند کلاژ

سلام، نام من ia Llamozas است، در سال 1983 متولد شدم و در کاراکاس، ونزوئلا بزرگ شدم. بزرگ شدن در یک کشور گرمسیری باعث شد عاشق طبیعت شوم. در طول زندگی‌ام، شیفته هنر بوده‌ام و دوست داشتم داستان‌هایی بشنوم، که مرا به تحصیل در رشته روزنامه‌نگاری سوق داد.>

در سال 2008، من یک جهش بزرگ انجام دادم و به بارسلونا، اسپانیا نقل مکان کردم، جایی که فوراً از فرهنگ غنی هنری و فضای خلاقانه الهام گرفتم. این باعث شد که بخواهم انگیزه های هنری خود را به شیوه ای عمیق تر کشف کنم. پس از گذراندن دوره‌های هنری، اما عمدتاً خودآموز، به تمرین هنر کلاژ پرداختم. این رسانه این امکان را به من می دهد که از طریق تصاویری که جمع آوری می کنم و با شادی هنری کنار هم می گذارم، داستان بگویم.

در سال 2020، من شروع به آموزش آنلاین نحوه ایجاد کلاژ و همه چیز در مورد این رسانه فوق العاده کردم. با بیش از 350 دانش آموز در سراسر جهان، چیزی که من بیش از همه دوست دارم کمک به دیگران برای ابراز وجود و یافتن شادی و آرامش در خلقت است. امروزه من بیشتر با تیم‌های شرکتی کار می‌کنم و خوش شانس بودم که تجربه‌هایی را برای شرکت‌هایی مانند اپل، اینتل، Yelp، Etsy و Target در میان دیگران میزبانی کنم. آثار من در چندین شهر اسپانیا به نمایش گذاشته شده است. من همچنین از همکاری و ایجاد محتوا برای برندهایی مانند Airbnb و Neubau Eyewear و همچنین ایجاد تصاویر سرمقاله برای مجلاتی مانند Vogue Spain لذت می برم.

در سال 2021، من به همراه همسرم و بولداگ فرانسوی ام لولا به تنریف در جزایر قناری نقل مکان کردیم، جایی که از استودیوی خانگی خود به خلق کردن ادامه می‌دهم.

دوره های این مدرس:

آموزش کلاژ با مجلات: با یک کلاژ دست ساز به مهارت های خلاقانه خود ضربه بزنید

Collage with Magazines: Tap into your creative skills with a Handmade Collage

"می‌خواهید کلاژهای شگفت‌انگیز ایجاد کنید؟ تمام آنچه را که برای ایجاد آثار هنری دست‌ساز فقط با استفاده از تصاویر مجله نیاز دارید، بیاموزید! کلاژ همه چیز در مورد داستان گفتن است! پیوستن متفاوت است. .."


آموزش Art In Series: یاد بگیرید که یک سری آثار هنری برای یک نمونه کار جذاب ایجاد کنید

Art In Series: Learn to Create a Series of Art for a Compelling Portfolio

کار در سریال واقعاً برای من تغییر دهنده بازی بود، در نحوه کار، نحوه ارائه کارم به گالری‌ها و تماس‌های باز و حتی در مارکت به من کمک کرد.


آموزش کیت کلاژ دست ساز! ابزارهای برتر برای ساخت کلاژهای آنالوگ

Handmade Collage Kit! Top Tools to Make Analogue Collages

"اگر عاشق کار با دستان خود هستید و از ساختن کولاژ لذت می برید، بهترین ابزاری را که پیدا کرده ام برای کمک به ساخت آثار هنری خود به اشتراک می گذارم. پس از سالها تجربه .."