Kate Grishina

تصویرگر، هنرمند


اسم من Kate Keytofreedom است. من یک تصویرگر و یک هنرمند هستم.

من 7 سال است که در حال مطالعه و تمرین هنر هستم. من تحصیلات طراحی دارم و چندین دوره را به طور خاص در زمینه تصویرسازی به پایان رساندم. من به عنوان یک تصویرگر آزاد کار می‌کنم و همچنین مسیر تحصیل را دنبال می‌کنم - دانش زیادی دارم که می‌خواهم با مردم به اشتراک بگذارم تا به آن‌ها کمک کنم در مورد تمرین هنری خود الهام گرفته و هیجان‌زده شوند!

اولین کلاس من در مورد تئوری رنگ را ببینید و منتظر اطلاعات بیشتر باشید! من را در اینجا دنبال کنید یا در رسانه های اجتماعی اضافه کنید تا از کلاس های جدید و نکات و تمرین های هنری مفید مطلع شوید. خوشحال می شوم که چت کنم!

دوره های این مدرس:

آموزش تصویرسازی شخصیت: 5 روش برای افزودن پویایی به هنر شما

Character Illustration: 5 Ways to Add Dynamics to Your Art

"طراحی شخصیت ها برای یک هنرمند بسیار سرگرم کننده است: شما تصور می کنید که چگونه ممکن است ظاهر شوند، نام آنها چیست، داستان پشت آنها و خیلی چیزهای دیگر. اما چه بیننده ای..."


آموزش گردش کار طراحی کاراکتر در Procreate: 4 مرحله برای ایجاد یک تصویر کاراکتر جذاب

Character Design Workflow in Procreate: 4 steps to Create an Appealing Character Illustration

"این کلاس شما را در 4 مرحله طراحی شخصیت خود با کمک Procreate هدایت می کند. این نمونه ای از گردش کار است که من از آن استفاده می کنم و شما می توانید آن را انجام دهید."


آموزش تئوری رنگ: چگونه می تواند به شما در آثار هنری شما کمک کند

Color Theory: How It Can Help You in Your Artwork

"درباره این کلاس به تصویرگر Kate @keytofreedom در این کلاس در مورد تئوری رنگ بپیوندید. این به شما کمک می کند تا بفهمید چرخ رنگ چیست و چگونه می توانید عمل کنید. .."


آموزش ترکیب هنری: با استفاده از اصول کلیدی، هنر خود را متمایز کنید.

Art Composition: Make your art stand out using key principles.

«آهنگسازی خوب کلید یک اثر هنری رسا و هماهنگ است! در این کلاس در مورد اصول ساخت یک ترکیب و اینکه چگونه می توانید به شما بگویم. .."


آموزش کشیدن دست ها سخت نیست: با 5 تمرین سرگرم کننده نقاشی بدون ترس را یاد بگیرید

Drawing Hands Isn’t Hard: Learn to Draw without Fear with 5 Fun Exercises

"آیا موافقید که کشیدن دست دشوار است؟ من اغلب این نظر را از هنرمندان می‌شنوم و می‌خواهم آن را به چالش بکشم! کشیدن دست ها سخت تر از قسمت های دیگر نیست. .."