Chris Gorges

اصول ASL | مربی

اسم من کریس گورگس است و بیش از 10 سال است که به دیگران کمک می کنم تا بر چالش های مختلف یادگیری زبان اشاره غلبه کنند. من سابقه ای در زبان شناسی، ASL، فرهنگ ناشنوایان، معلم، مترجم حرفه ای، مربی، و صاحب اصول ASL دارم.

هدف شخصی من این است که یادگیری زبان اشاره را تا حد امکان در دسترس و آسان کنم تا بتوانید به دلایلی که برای شما مهم هستند موفق باشید.

آنچه دیگران می گویند:

"Chris Gorges یک خروجی موثر، بدون قضاوت و حمایتی را برای دانش آموزان ASL فراهم می کند تا مهارت های خود را تمرین کرده و مرور کنند. من به عنوان یک مربی ASL، مشتاقانه این منبع فوق العاده را به دانش آموزانم و همچنین به همه افراد دیگر توصیه می کنم تا یاد بگیرند، تمرین کنند و مرور کنند. "

- ترنت وید | مربی ASL ناشنوا

"من واقعاً از این کلاس لذت بردم! من از شفاف بودن استاد و کیفیت فیلم فوق العاده لذت می برم. نمی توانم منتظر بمانم تا او با ویدیوهای بیشتری بیرون بیاید. بسیار متشکرم برای ساخت این درس ها، آنها بسیار کمک کردند!"

- دی دی دوریر

"متشکرم متشکرم متشکرم. من نمی دانم در مورد تحویل شما چه بود، اما فکر می کنم تمام الفبا را ذخیره کرده ام! پس باز هم از شما بسیار سپاسگزارم!"

- Myca Colvin

"خیلی از شما برای این ویدیوها متشکرم! من کاملاً در ASL مبتدی بودم، اما می خواستم وقتی کسی در محل کار خرده فروشی من به سراغ من آمد و من نتوانستم با آنها ارتباط برقرار کنم، شروع به یادگیری کنم، زیرا یک نفر را نمی دانستم کلمه به زبان ASL. من و دوستانم از این ویدیوها با هم یاد گرفتیم، و اکنون احساس می کنیم برای برقراری ارتباط به زبان ASL بسیار مجهزتر هستیم!"

- کریستینا بیکر

"ویدیوهای شما مفیدترین ویدیوهایی هستند که من پیدا کردم! خیلی خوب توضیح دادید. خیلی ممنون!"

- لی کانولی

دوره های این مدرس:

آموزش اصول ASL | الفبا و املای انگشتی | زبان اشاره آمریکایی

ASL BASICS | The Alphabet and Fingerspelling | American Sign Language

"در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که چگونه کل الفبای ASL را از حافظه امضا کنید و مهارت های املای انگشت خود را توسعه دهید تا بتوانید با اطمینان و به طور موثر با هم ارتباط برقرار کنید. . .