Rebecca, IELTS fanatic

معلم واجد شرایط CELT برای 12+ سال.

سلام!

اسم من ربکا است، من اهل ایرلند هستم و بیش از یک دهه است که انگلیسی تدریس می کنم.

شاید مهمتر از آن، من 25 سال تجربه یادگیری زبان دارم. من تجربه کرده ام که با وجود تمام تلاش های شما شکست بدبختی چگونه است، و می دانم که در نهایت موفق شدن و رسیدن به سطح مطلوب C1/پیشرفته چقدر فوق العاده است.

من می دانم کجا می توانید اشتباه کنید، و من می دانم چگونه کمک کنم!

در حالی که در مورد تدریس بسیار جدی هستم، سعی می کنم کلاس ها را تا جایی که ممکن است سرگرم کننده و سرگرم کننده کنم. من همچنین سعی می کنم طیف گسترده ای از رویکردها را بگنجانم، زیرا واقعاً نمی توانیم در حالی که حوصله داریم چیزهای زیادی یاد بگیریم، آیا می توانیم؟

پس امیدوارم لذت ببرید و چیزهای زیادی یاد بگیرید!


------------

¡هولا!

نام ربکا، سویا د ایرلند و او estado enseñando inglés durante más de una década.

Quizás, lo más importante es que tengo 25 años de experiencia aprendiendo idiomas. او تجربیات خود را در این زمینه تجربه کرده است. (عطف، دسافوردونادامنت، ¡mi Español es un poco olvidado!)
¡Sé dónde puedes equivocarte y sé cómo ayudarte!

Aunque me tomo muy en serio la enseñanza, trato de hacer que las clases sean divertidas y entretenidas siempre que sea posible. También trato de incluir una amplia variedad de enfoques, porque la verdad es que no podemos aprender mucho mientras estamos aburridos, ¿verdad?

¡Así que espero que te diviertas y aprendas mucho!




دوره های این مدرس:

آموزش واژگان و گرامر برای دانش آموزان پیشرفته انگلیسی: نکات نوشتن مقاله و موارد دیگر!

Vocabulary and Grammar for Advanced English Students: Essay writing tips and more!

"سلام و خوش آمدید. اغلب دانش آموزان پیشرفته می دانند که هنوز در دانش خود شکاف هایی دارند اما برای پر کردن آنها تلاش می کنند. این کلاس برای به چالش کشیدن شما طراحی شده است. . .."