Carlos Eriksson

طراح، نویسنده، سخنران فراگیر

از زمان همکاری نزدیک با افراد دارای ناتوانی ذهنی و جسمی دائمی در فنلاند، کارلوس بیش از یک دهه در تلاش بوده است تا وب را برای همه بهتر کند، نه فقط برای افرادی که برای آنها آسان است.

تجربه عملی او از حمایت و کمک به مردم برای داشتن زندگی مستقل و دیدن وضعیت خراب وب که باید تحمل کنند، به نیروی محرکه تغییر تبدیل شد.

از آن زمان، او برای ایجاد یک صنعت فناوری فراگیرتر با شناسایی اولین محرومیت تلاش می کند.

فقط از طریق دریچه حذف و عدم تطابق بین افراد و فناوری است که می‌توانیم درک کنیم که چقدر حیاتی است که همه را در بر بگیریم. از افراد دارای ناتوانی دائمی، موقت و موقعیتی گرفته تا گروه های به حاشیه رانده شده و کم نمایندگی.

از همکاری با مؤسسات خیریه، مانند انجمن نابینایان کنت، که در آن او آزمایش‌های کاربر را با افراد دارای نقص بینایی انجام داد، تا آموزش ذینفعان و تیم‌ها در آژانس‌های دفتر کابینه با درس‌ها و کارگاه‌های آموزشی تغییر پارادایم، داستان‌های او همیشه برمی‌گردد. به مردم.

در پایان روز، وب همچنان توسط افراد، برای افراد ساخته می‌شود.

با شراکت، در مقام او در استودیو 24، با پروژه های بزرگ تغییر شکل دهی در سراسر کشور، مانند HS2 و Heathrow Expansion، تاثیر او را می توان در موانع ورود که برداشته است مشاهده کرد.

او با همکاری با موسسات خیریه پرکار، مانند بنیاد تماشای اینترنت و بین‌المللی گیاه جانوری، اطمینان حاصل می‌کند که خدمات آن‌ها تا حد امکان به افراد بیشتری برسد.

با سخنرانی عمومی و نوشتن در نشریات چاپی شناخته شده در صنعت، مانند مجله نت، او همچنان به آموزش و توانمندسازی همتایان و افراد به طور یکسان در مورد چگونگی تغییر سازمان خود برای ایجاد یک وب بهتر برای همه ادامه می دهد.

دوره های این مدرس:

آموزش نحوه طراحی تجربیات کاربر فراگیر (UX) برای افراد

How to Design Inclusive User Experiences (UX) for People

از هر پنج وب‌سایت و محصولات دیجیتال، چهار تا برای مردم کار نمی‌کنند، بلکه علیه آن‌ها کار می‌کنند. به رهبر طراحی فراگیر کارلوس اریکسون و 20 دقیقه‌ای او بپیوندید. .."